Jump to content

Moddning överkurs ! ? ! ?


Gäst

Är detta en Mustang du skulle vilja ha?  

46 members have voted

  1. 1. Är detta en Mustang du skulle vilja ha?



Recommended Posts

Satt och slösurfa på E-bay och sprang på den här mussen som finns till salu där för 500.000kr

Eller är det en Mustang fortfarande?? :roll:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=6236&item=4523403268&rd=1&ssPageName=WDVW

30_1_b.JPG

Det verkar som att modifiering av äldre bilar bara blir mer och mer avancerat och överdrivet.

Som vanligt när det gäller amerikanare förståss! ;)

b2_1_b.JPG

Visst snyggt detaljarbete men hur långt ska man gå?

Smaken är som baken heter det ju så det vore ju kul att veta den allmänna uppfattningen just nu.

Idag ska en gammal bil se helt nyproducerad ut

Kan man sätta en skala på 1-10?

Allt har ju sin tid heter det ju.

Idag har man svårt att fatta att en VOLVO 142 med vinge, slotmags, pearllack och tärningar i fönstret var stört häftigt början 80-talet.

Mustang med Hijackers, rött underede och plyschinredning var ju även det högsta mode då

Tänk om det skulle komma tillbaka!!! :shock:

Link to comment
Share on other sites

Den är ju rågrym! Ser ruskigt brutal ut.. 8)

Tycker det är schysst med en gammal bil med nybilskänsla. Klart det fortfarande är en Mustang...vad för bil skulle det annars vara?

Nu satte jag 10...men det kanske betyder att jag avskyr bilen...? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hade det inte varit för dom otroligt stora fälgarna (framför allt bak), vilket får bilen att se helt åt helv. ut så är den rätt läcker!

Mer gummi, mindre fälgar.

Inredning hade jag inte tackat nej till, i någon annan färg.. Mycket snyggt arbete hur som helst!

Link to comment
Share on other sites

Usch då. Den skulle inte jag kunna med att åka omkring i iallafall. Jag vill ha det orginal och ingen fult missanpassad bakhöjd bil. Inredningen, jo visst va de ett bra arbete men skulle man vilja ha de så i en gammal fin mustang? Inte jag iallafall. Ne någon skulle nog få betala mig för att åka i den käns det som.

MAN GÖR INTE SÅ MED EN GAMMAL FIN MUSTANG!

Link to comment
Share on other sites

För mycket lågprofil för min smak. Och det finns alldeles för många Eleanor-lookalikes för att den där ska bli speciell. Den var inte ens ordentligt moddad utanpå.

Och bespara mig 70-tals upphisset bak... eller om den är extremsänkt fram... Det är iaf inte snyggt. :P

Link to comment
Share on other sites

Det är nog samma diskusion som veteranbilsfolket alltid har haft när det byggs hot rods/street rods på Ford 32 original plåtkarosser. Det skrevs för ett par nummer sedan i Mustang Monthly att allt fler street rod byggare lämnat trettiotalsbilarna och gått över till sextiotalsbilar. Rodbyggarna har ju aldrig varit speciellt noggranna med att hålla sig till original :roll: . Å andra sidan så bygger de flesta fantastiskt fina bilar med enorm kvalitet.

Håller med er andra om att det ser ut som om han haft ett par gamla hi-jackers liggande i garaget och inte vetat var han skulle göra av.

Hade jag haft en halv mille över på mustangkontot hade jag nog i stället lagt det på någonting i katergorin Shelby/Boss/gammal race mustang.

Link to comment
Share on other sites

Ja som synes ganska spridd smak även om det lutar mer åt negativt än positivt.

Jag håller med om att ytterliggare en "Eleonore look alike" är lite tröttsamt vid det här laget!

Jag har inget emot att modda en Mustang radikalt men den där skulle jag nästan skämmas att sitta i.

Inredningen skulle jag nog tacksamt ta emot.

hehe!

Nä men smaken är som baken som sagt.

Inget är ju fel om ägaren gillar det.

Link to comment
Share on other sites

Usch då. Den skulle inte jag kunna med att åka omkring i iallafall. Jag vill ha det orginal och ingen fult missanpassad bakhöjd bil. Inredningen, jo visst va de ett bra arbete men skulle man vilja ha de så i en gammal fin mustang? Inte jag iallafall. Ne någon skulle nog få betala mig för att åka i den käns det som.

MAN GÖR INTE SÅ MED EN GAMMAL FIN MUSTANG!

Håller med fullständigt. Man skall betala ordentligt innan jag kör en sådan.

Skulle inte erkänna att jag äger bilen.

-Thomas-

Link to comment
Share on other sites

Tror det var uppe en fråga om den bilen innan, samma svar den här gången, emormt försämring bara..

men inredningen är väll oki..

Skulle inte lägga 50k$ om jag så svettades 100dollars sedlar och precis kört vasaloppet i en blårävspälls och slalomskidor..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
http://www.avtoshedevr.ru/h1965.html

ännu en Mustang som är överdriven.. Men jag tycker nog att den är klart mycket finare än den första i tråden.

Men ärligt talat, vadfan är det med ratten?! :shock:

Haha jo ratten va nådigt ful faktiskt. Passade verkligen inte in.

Den var inte sååå illa ändå, med en org inredning/ratt och omlackering (raven black) hade den kunnat funka...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...