Jump to content

Featured Replies

comment_176783

Hej, jag har en Mustang ht -66 och vill byta framstolarna.

"lådan" som orginalstolarna står på, är den bärande eller kan man modifiera den så jag kan få in stolar fr en Mustang -17

Behöver nog ta bort den om mitt projekt ska lyckas🤔

//Benny

• Author
comment_176793

Ok, tack för era åsikter. Det verkar som att jag har 2st svarta skinnstolar till Mustang -15 tom -17 till salu 🤔😄

Blir nog mycket jobb i Vinter annars.....Tror jag får försöka hitta några äldre som ev passar direkt!

//BennyP

• Author
comment_176809
On 2021-06-18 at 09:42, JanneJ said:

I min förra mustang monterade jag Recarostolar från någon 80-tals golf gti, mycket bekväma, fällbara och enkla att montera.

Moderna stolar är ju generellt rätt klumpiga skapelser med airbags och annat jox.

🖕

• Author
comment_176824

Med risk för att jag begått helgerån.... Med hjälp av min son och några pilsner plockade vi bort all elektronik på stolarna fr -17 och modifierade stolarna så dom passar i befintliga hål med hjälp av några plattjärn 60x8, det går inte att justera alls utan är fast monterade men jag blev nöjd 

Är nog ingen som vill åka i baksätet men men 😄

//BennyP

IMG_0326.jpeg

IMG_0327.jpeg

IMG_0322.jpeg

IMG_0323.jpeg

Ändrade %s av %s (%s)

• Author
comment_176914
12 timmar sedan, Musse-Daniel said:

Jag har stolar från en Mazda MX6 i min Mustang -70 (kom med bilen när jag köpte den) som är mycket bekväma. Säkert inte alls samma som din -66 men tänkte ifall nån annan läser det här eller så 😊

👍