Jump to content

Recommended Posts

Hittade den här bilden och va bara tvungen o lägga upp den! 8)

Det var nog bland det brutalaste jag har sett, en 1969 Boss 429 med kulören Raven black. En sån skulle jag inte (observera inte) tacka nej till! :twisted:

Lägg gärna upp er bild på grymmaste mustangen ni sett :idea:

Översta klart snyggast! Den under såg inget sexig ut alls enligt mig. Hur dyrt d än må varit...

Svarta bilar är klart snyggast. Skulle vilja lackat om min till raven i vinter men hitils har de ej ringt från svenska spel och medelat om någon vinst... :roll:

Översta klart snyggast! Den under såg inget sexig ut alls enligt mig. Hur dyrt d än må varit...

Den undre är min! Det är Mustangklubbens egna huskomiker Kim och Morgan som har varit framme...

Som sagt...ringer de från Svenska spel är jag den första som lackar om.

Den undre är min! Det är Mustangklubbens egna huskomiker Kim och Morgan som har varit framme...

Som sagt...ringer de från Svenska spel är jag den första som lackar om.[/quote:1mfa9prx]

Opps he he... Inget illa om bilen i sig. Det där gula passade inte in riktigt. Svart passar verkligen på Mustanger, så jag hoppas du isåfall behåller den svart fast utan guleböj... . :--

Visste btw inte att vi hade egna underhållare på forumet, kan vara värt att lägga på minnet. :roll:

Do den bilden på 429 känner jag igen! Jag gjorde en mustanghemsida i ett webbdesign-program i skolan för några år sedan. Bilden på första sidan var givetvis 429an... Hel grym!!! Nästan alla bil entusiaster i gruppen tyckte om bilen...

Hehe, hade högst den samma bild som skrivbordsunderlägg ganska länge.. ;)

Blev föresten omkörd av en boss 429 utanför Chicago, lackad i maroon.

Kan ju varit en clone, men jag hoppas inte ;)

Själv körde jag en firebird 70a så jag kände mig inte lika tuff....

Några jag har på datorn :) Visserligen inte samma bil/modell.. men snarlika..

Några jag har på datorn :) kanske inte exakt samma bil/modell.. men snarlika och otroligt fina!

• 4 weeks later...