Jump to content

Åter mustangägare


elboy cmc 388

Recommended Posts

Stilig kärra!

Fälgarna föll mig dock inte i smaken men men, den är ju delad... 8)

Lite flera bilder här. Ser riktigt fin ut, men som sagt i andra tråden, byt bakljusen och fälgarna så blir det kanon!

Link to comment
Share on other sites

Kul att se en i samma färg som min, men jag vet inte om det var en förbättring att byta till de där baklysena?

Vad är eg bullit-paketet? Min är vanlig GT och det som skiljer är dina baklysen, samt att jag har lite orange i mina blinkers i strålkastaren..

Förutom att din är cab..

Nån som har koll på Bullit-paketet?

Link to comment
Share on other sites

tycker framskivorna ser lite små ut för att vara cobra bromsar? kanske synvilla?

Ang fälgar o bakljus så är det ju högst personligt.. Tycker faktiskt att dömma av bilden att det där var ett av de snyggare "lexus"bakljusen till mussen. Sen kan det ju va kul att skilja sig lite från mängden :)

Link to comment
Share on other sites

Nu när man har börjat kolla mer noga så är det en Vanlig gt med vissa bullit detaljer. Vad jag har fattat så finns ej Bullit i cab utförande.

Så lite lurad blev man men den gick fint och såg bra ut till ett bra pris tror jag :? .

Någon som vet var en 02 ligger i pris? Tänkte om man gjorde bort sig där me......

Link to comment
Share on other sites

Nu när man har börjat kolla mer noga så är det en Vanlig gt med vissa bullit detaljer. Vad jag har fattat så finns ej Bullit i cab utförande.

Så lite lurad blev man men den gick fint och såg bra ut till ett bra pris tror jag :? .

Någon som vet var en 02 ligger i pris? Tänkte om man gjorde bort sig där me......

Det skrev ju jag till dig innan att Bullit inte finns i cab =)

Vad är det som är bullit på den? Vad jag kan se så är där inget. Det är orginal GT bromsar på den, det är PBR org ok samt 11,5" skivor som sitter på alla 99-04 GT mustanger, bullit har 13" skivor och andra ok med annan utformning. Annars brukar bullit i utrustningsväg vara tanklock och pedaler, men det är där inte iheller.

Vad sa säljaren ang bullit?

Link to comment
Share on other sites

Kan det ha göra med att det är 18 tums fälgar på kanske=?

Har inte någon koll på om vad det ska vara ?

Så här fyller det upp bakom en 18" fälg 8)

13576-73565.jpg

Riktigt stilig bil iallafall! Även om det inte var en bullit! :D

Link to comment
Share on other sites

Kan det ha göra med att det är 18 tums fälgar på kanske=?

Har inte någon koll på om vad det ska vara ?

Så här fyller det upp bakom en 18" fälg 8)

13576-73565.jpg

Riktigt stilig bil iallafall! Även om det inte var en bullit! :D

Saleen fälgar är helt klart den snyggaste fälgen på newedge mustangerna =) Kanske FR500 fälgen med. Men mmmmm vad snygga dem är!

Link to comment
Share on other sites

Jo säljaren skrev i annonsen att det var en bullit och jag var lite dåligt på läst så då gick man på den eller om han oxå gick på en liten nit vad vet jag. Blir alla fall nöjd med bilen sen kanske man kan bygga om den lite men nu vill man ha hem den och åka. 8)

Link to comment
Share on other sites

Jo säljaren skrev i annonsen att det var en bullit och jag var lite dåligt på läst så då gick man på den eller om han oxå gick på en liten nit vad vet jag. Blir alla fall nöjd med bilen sen kanske man kan bygga om den lite men nu vill man ha hem den och åka. 8)

Det är klart! Sommaren kommer snart, sjukt härligt med CAB då!!!

Link to comment
Share on other sites

Dom verkar ligga kring 200000kr enligt annonser på blocket, själv tycker jag ett rimligt pris borde ligga runt 140-170000kr.

Bullit tillverkades 2001, Grön, svart och en blå variant.

det satt heller ingen vinge på bakluckan.

Bromsar från cobran bland annat, 275hk istället för GT´n 260

Link to comment
Share on other sites

Dom verkar ligga kring 200000kr enligt annonser på blocket, själv tycker jag ett rimligt pris borde ligga runt 140-170000kr.

Bullit tillverkades 2001, Grön, svart och en blå variant.

det satt heller ingen vinge på bakluckan.

Bromsar från cobran bland annat, 275hk istället för GT´n 260

Cabbarna ligger något högre i pris än Coupeerna.

Som alla bilar finns det billigare mustanger och dyrare. Mycket beror på skicket mm. Men runt 170 - 200 borde vara ett ok pris som Pernolf delvis sa.

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...