elboy cmc 388 April 9, 2007 Report April 9, 2007 Idag blev man åter mustangägare Tyvärr så får jag inte hem den föreän slutet av månaden. Det blev en 02 som är utrustad med Bullit paketet. Fast det var 1+ så gick det att åka ner cabbat Citera
freddan302 April 9, 2007 Report April 9, 2007 Stilig kärra! Fälgarna föll mig dock inte i smaken men men, den är ju delad... Citera
olesch April 9, 2007 Report April 9, 2007 Stilig kärra! Fälgarna föll mig dock inte i smaken men men, den är ju delad... Lite flera bilder här. Ser riktigt fin ut, men som sagt i andra tråden, byt bakljusen och fälgarna så blir det kanon! Citera
Pernolf cmc 558 April 9, 2007 Report April 9, 2007 Den ser ut att vara i ett mycket bra skick!grattis till en supersnygg bil!!! Citera
Hissnissen April 9, 2007 Report April 9, 2007 Kul att se en i samma färg som min, men jag vet inte om det var en förbättring att byta till de där baklysena?Vad är eg bullit-paketet? Min är vanlig GT och det som skiljer är dina baklysen, samt att jag har lite orange i mina blinkers i strålkastaren..Förutom att din är cab..Nån som har koll på Bullit-paketet? Citera
Hissnissen April 9, 2007 Report April 9, 2007 Å så hittade jag svaret i tråden innan, tack så mkt! Citera
Peter /Cobra April 10, 2007 Report April 10, 2007 tycker framskivorna ser lite små ut för att vara cobra bromsar? kanske synvilla?Ang fälgar o bakljus så är det ju högst personligt.. Tycker faktiskt att dömma av bilden att det där var ett av de snyggare "lexus"bakljusen till mussen. Sen kan det ju va kul att skilja sig lite från mängden Citera
elboy cmc 388 April 10, 2007 Author Report April 10, 2007 Jo jag är nöjd själv än så länga och för er son inte gilla fälgarna så ska dom bytas till ett par andra. Tack för alla inlägg Citera
freddan302 April 10, 2007 Report April 10, 2007 Som ovan nämde... Tycker ocksp bromsarna ser lite små ut för att vara cobra bromsar, även bromsoken ser inte ut att vara såna... Kanske bara är utseendemässigt den är en "bullit"? Citera
elboy cmc 388 April 10, 2007 Author Report April 10, 2007 Kan det ha göra med att det är 18 tums fälgar på kanske=?Har inte någon koll på om vad det ska vara ? Citera
elboy cmc 388 April 10, 2007 Author Report April 10, 2007 Nu när man har börjat kolla mer noga så är det en Vanlig gt med vissa bullit detaljer. Vad jag har fattat så finns ej Bullit i cab utförande. Så lite lurad blev man men den gick fint och såg bra ut till ett bra pris tror jag .Någon som vet var en 02 ligger i pris? Tänkte om man gjorde bort sig där me...... Citera
olesch April 10, 2007 Report April 10, 2007 Nu när man har börjat kolla mer noga så är det en Vanlig gt med vissa bullit detaljer. Vad jag har fattat så finns ej Bullit i cab utförande. Så lite lurad blev man men den gick fint och såg bra ut till ett bra pris tror jag .Någon som vet var en 02 ligger i pris? Tänkte om man gjorde bort sig där me......Det skrev ju jag till dig innan att Bullit inte finns i cab =)Vad är det som är bullit på den? Vad jag kan se så är där inget. Det är orginal GT bromsar på den, det är PBR org ok samt 11,5" skivor som sitter på alla 99-04 GT mustanger, bullit har 13" skivor och andra ok med annan utformning. Annars brukar bullit i utrustningsväg vara tanklock och pedaler, men det är där inte iheller.Vad sa säljaren ang bullit? Citera
Daniel Linde April 10, 2007 Report April 10, 2007 Ser ut att vara en kanon bil! Ser jätte fin ut!Fälgarna va det ju inget fel på heller. Alla har ju typ bullit fälgar så då kan man gott ha nå andra // Danne Citera
Göran H April 10, 2007 Report April 10, 2007 Grattis till en superfin bil. Vi får väl synas och kolla lite på våre nya bilar. Citera
freddan302 April 10, 2007 Report April 10, 2007 Kan det ha göra med att det är 18 tums fälgar på kanske=?Har inte någon koll på om vad det ska vara ?Så här fyller det upp bakom en 18" fälg Riktigt stilig bil iallafall! Även om det inte var en bullit! Citera
flames^ April 10, 2007 Report April 10, 2007 Instämmer i att du har köpt en riktigt snygg bil. Sen kan du väl höra av dig när du ska sälja fälgarna, ja tror dom skulle sitta som gjutet på min kärra =) Citera
olesch April 10, 2007 Report April 10, 2007 Kan det ha göra med att det är 18 tums fälgar på kanske=?Har inte någon koll på om vad det ska vara ?Så här fyller det upp bakom en 18" fälg Riktigt stilig bil iallafall! Även om det inte var en bullit! Saleen fälgar är helt klart den snyggaste fälgen på newedge mustangerna =) Kanske FR500 fälgen med. Men mmmmm vad snygga dem är! Citera
elboy cmc 388 April 10, 2007 Author Report April 10, 2007 Jo säljaren skrev i annonsen att det var en bullit och jag var lite dåligt på läst så då gick man på den eller om han oxå gick på en liten nit vad vet jag. Blir alla fall nöjd med bilen sen kanske man kan bygga om den lite men nu vill man ha hem den och åka. Citera
olesch April 10, 2007 Report April 10, 2007 Jo säljaren skrev i annonsen att det var en bullit och jag var lite dåligt på läst så då gick man på den eller om han oxå gick på en liten nit vad vet jag. Blir alla fall nöjd med bilen sen kanske man kan bygga om den lite men nu vill man ha hem den och åka. Det är klart! Sommaren kommer snart, sjukt härligt med CAB då!!! Citera
Pernolf cmc 558 April 10, 2007 Report April 10, 2007 Dom verkar ligga kring 200000kr enligt annonser på blocket, själv tycker jag ett rimligt pris borde ligga runt 140-170000kr.Bullit tillverkades 2001, Grön, svart och en blå variant.det satt heller ingen vinge på bakluckan.Bromsar från cobran bland annat, 275hk istället för GT´n 260 Citera
olesch April 11, 2007 Report April 11, 2007 Dom verkar ligga kring 200000kr enligt annonser på blocket, själv tycker jag ett rimligt pris borde ligga runt 140-170000kr.Bullit tillverkades 2001, Grön, svart och en blå variant.det satt heller ingen vinge på bakluckan.Bromsar från cobran bland annat, 275hk istället för GT´n 260Cabbarna ligger något högre i pris än Coupeerna.Som alla bilar finns det billigare mustanger och dyrare. Mycket beror på skicket mm. Men runt 170 - 200 borde vara ett ok pris som Pernolf delvis sa. Citera
Recommended Posts