Jump to content

Ford Mustang HT -70 EJ TILLSALU LÄNGRE!!!!


Jonas Grankvist cmc2023

Recommended Posts

Ifrån en dinkuk@yahoo.se

Ytterst sorgligt att se en så klassisk bil

utrustad med så furiöst fula fälgar!

Att bilmänniskor går på den trenden

med vulgofälgar är beklämmande......

du borde skämmas

Hehe.... Att folk orkar! Fick detta mejl idag... :lol:

Med de ordvalen kan man misstänka faktiskt en äldre person.

när man ser vilken e-mail adress det är skickat från så misstänker nog jag en snorunge... en avundsjuk sådan som förmodligen kör en gammal rostig volvo 740 :)

gillar din bil skarpt..

Link to comment
Share on other sites

Tråkigt att avundssjuka människor orkar lägga ner så mycket energi på att jävlas. Om man nu råkar tycka att moderna fälgar inte har något på en äldre bil att göra är det väl bara att köpa bilen och klämma på ett par gamla fälgar.

Ett par fälgar är ju riktigt lätt att byta, betydligt svårare att ordna till karossmodifieringar etc.

Hoppas du slipper idioter fortsättningsvis. Om inte tycker jag du ska kontakta blocket, de borde kunna spåra ip-adress och tidpunkt för när de har tagit kontakt med dig. Gör sedan en anmälan hos deras internetleverantörer, de brukar se ganska så allvarligt på sånt.

Link to comment
Share on other sites

Tråkigt att avundssjuka människor orkar lägga ner så mycket energi på att jävlas. Om man nu råkar tycka att moderna fälgar inte har något på en äldre bil att göra är det väl bara att köpa bilen och klämma på ett par gamla fälgar.

Ett par fälgar är ju riktigt lätt att byta, betydligt svårare att ordna till karossmodifieringar etc.

Hoppas du slipper idioter fortsättningsvis. Om inte tycker jag du ska kontakta blocket, de borde kunna spåra ip-adress och tidpunkt för när de har tagit kontakt med dig. Gör sedan en anmälan hos deras internetleverantörer, de brukar se ganska så allvarligt på sånt.

Jo... Jag tänkte oxå de här med IPnumret o kollade de... De var inte från samma data men kan ju vara samma person men på två olika datorer.

Men men... Jag bryr mej inte så mkt... ;)

Link to comment
Share on other sites

klokt av dig tycker jag..:)

kan inte fatta att folk orkar hålla på så där..snacka om avundsjuka...:) domänen tv4ab.se finns inte ens reggad... om man nu ändå ska hålla på sä där varför inte fejka en tv4.se adress?? nåväl hoppas bara att solen kommer snart så då kommer du garanterat inte att ändra dig..:) när du glider förbi glinen i sina "hotta" volvo 740...

glad sommar

Link to comment
Share on other sites

Men ffs Jonas! Det var la en J*VLA tur du tog ditt förnuft tillfånga och behåller bilen. Höll ju på att sätta jordnötterna i halsen här. Skäms på dig! :shock: Du skulle ångrat dig SÅÅÅ mycket. Been there, done that...

Inga "nyare bilar" kan jämnföras med en klassisk mustang. Plast och katalysatorer finns inte på riktiga bilar. he he

Ang mailen så är sådant där inget ovanligt när avundsjuka och trångsynta läser annonser. Jag har även vart med om att de ringer och framför saker på liknande nivå.

Bilen ÄR grymt läcker även om jag troligen hade valt mindre fälgar.. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jonas!

Jag har också läst dina inlägg samt andras och jag håller med de andra dvs att du gör klokt i att behålla bilen istället för sälja den. Skulle du vara tvungen att sälja den pga ekonomiska skäl, är det annan sak. Nä, behåll bilen så länge du kan. ;) Det är upp till var och en ang val av fälgar för alla har vi olika smaker på sånt. Givetvis är det så mycket roligare att köra en klassiker jämnfört med en vanlig *svensson*.

Ang tv4 meddelandet, gjorde du en bockning i rutan för du inte vill bli kontaktad av tel-säljare etc? Det kan vara därför de kontaktade dig. Många missar göra den markeringen när man lägger in annons på Blocket.

Olov! Jag såg också den där mailadressen och det kan inte vara en normal vuxen person som har sån adress. Det måste garanterat vara en

gröngöling med färsk körkort för bil alt EU-lapp för moppe som helt enkelt är avundsjuk på våra bilar. Det är bara att strunta i fjortisarna.

Link to comment
Share on other sites

Det brukar tyvärr ignoreras att man inte vill ha tv4 säljare...sen finns det flera andra företag som ringer.

De 2 senaste gångerna jag har sålt på Blocket har det ringt trots att jag kryssade i rutan.

Frågade en säljare som ringde om dom läst annonsen ena gången, Japp ,fick jag till svars (skrev i att jag inte var intresserad av annonssäljare)....gissa om han fick förklara sig 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Angående mailadressen så är det inte skickat från den adressen utan när man ska skriva till någon på blocket så krävs det att man anger en mailadress men mailet blir ju skickat från blockets server.

Skulle kunna tänka mig att ingen av dom där 2 adresserna finns.

Har själv ute min musse på blocket pga studier och har fått ett mail med innehåll:

"Hej!

100000:- kontant"

Har begärt 127 000kr.. Bara drygt med sånna nissar som skickar såna mail.

Link to comment
Share on other sites

De gånger jag har sålt nåt på blocket, har jag lyckats att slippa alla dessa säljare från tv4 osv tack vare jag bockade i rutan *vill inte bli kontakad av säljare* :D

Har man funderat sälja nåt och sen ändrat sig efteråt, är det lätt hänt att man vill sälja ändå med tiden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...