Jocce August 12, 2007 Report August 12, 2007 Hm, nån som vet om, vart och vad det kostar att beställa den lilla "knoppen" (plastbiten) som sitter i ryggen på passagerarstolen (eller båda stolarna men e den på passagerarsidan som e trasig) för att fälla ryggstödet?Är alltså bara pplastbiten som e trasig /Jocce Citera
AJ August 12, 2007 Report August 12, 2007 Hm, nån som vet om, vart och vad det kostar att beställa den lilla "knoppen" (plastbiten) som sitter i ryggen på passagerarstolen (eller båda stolarna men e den på passagerarsidan som e trasig) för att fälla ryggstödet?Är alltså bara pplastbiten som e trasig /JocceHar samma "problem". Frågade efter den när jag var i USA, kostade 35 dollar !!. Dock hade dom ingen hemma. Exklusiva plastdetaljer är det iallafall i Mussarna om man tänker på priset.Men den borde vilken Fordhandlare somhelst kunna ta hem.Fast din bil går ju bra ändå märkte jag nu senast på Torsgatan Citera
Jocce August 12, 2007 Author Report August 12, 2007 Hm, ok, kan juh snacka med Kjelle på Exclusive då om inte annat...35 dollar var juh lagom saftigt för en liten plastbit, men har vart med om samma sak för smådetaljer på alla bilar jag haft så!He he jodå, fast den är original och hade 3 pers i bilen, mot din trimmade och ensam i bilen Fast din morrar fan så mkt mer än min, låter ruskigt gott /JocceHm, nån som vet om, vart och vad det kostar att beställa den lilla "knoppen" (plastbiten) som sitter i ryggen på passagerarstolen (eller båda stolarna men e den på passagerarsidan som e trasig) för att fälla ryggstödet?Är alltså bara pplastbiten som e trasig /JocceHar samma "problem". Frågade efter den när jag var i USA, kostade 35 dollar !!. Dock hade dom ingen hemma. Exklusiva plastdetaljer är det iallafall i Mussarna om man tänker på priset.Men den borde vilken Fordhandlare somhelst kunna ta hem.Fast din bil går ju bra ändå märkte jag nu senast på Torsgatan Citera
AJ August 13, 2007 Report August 13, 2007 Hm, ok, kan juh snacka med Kjelle på Exclusive då om inte annat...35 dollar var juh lagom saftigt för en liten plastbit, men har vart med om samma sak för smådetaljer på alla bilar jag haft så!He he jodå, fast den är original och hade 3 pers i bilen, mot din trimmade och ensam i bilen Fast din morrar fan så mkt mer än min, låter ruskigt gott /JocceHm, nån som vet om, vart och vad det kostar att beställa den lilla "knoppen" (plastbiten) som sitter i ryggen på passagerarstolen (eller båda stolarna men e den på passagerarsidan som e trasig) för att fälla ryggstödet?Är alltså bara pplastbiten som e trasig /JocceHar samma "problem". Frågade efter den när jag var i USA, kostade 35 dollar !!. Dock hade dom ingen hemma. Exklusiva plastdetaljer är det iallafall i Mussarna om man tänker på priset.Men den borde vilken Fordhandlare somhelst kunna ta hem.Fast din bil går ju bra ändå märkte jag nu senast på Torsgatan Vi syns väl ? på Blackrace nu på Lördag så får vi se vem som har längst Citera
Jocce August 14, 2007 Author Report August 14, 2007 Kan tyvärr inte på Lördag, skall flytta då, annars var jag grymt sugen på att vara med i blackrace då /JocceHm, ok, kan juh snacka med Kjelle på Exclusive då om inte annat...35 dollar var juh lagom saftigt för en liten plastbit, men har vart med om samma sak för smådetaljer på alla bilar jag haft så!He he jodå, fast den är original och hade 3 pers i bilen, mot din trimmade och ensam i bilen Fast din morrar fan så mkt mer än min, låter ruskigt gott /JocceHm, nån som vet om, vart och vad det kostar att beställa den lilla "knoppen" (plastbiten) som sitter i ryggen på passagerarstolen (eller båda stolarna men e den på passagerarsidan som e trasig) för att fälla ryggstödet?Är alltså bara pplastbiten som e trasig /JocceHar samma "problem". Frågade efter den när jag var i USA, kostade 35 dollar !!. Dock hade dom ingen hemma. Exklusiva plastdetaljer är det iallafall i Mussarna om man tänker på priset.Men den borde vilken Fordhandlare somhelst kunna ta hem.Fast din bil går ju bra ändå märkte jag nu senast på Torsgatan Vi syns väl ? på Blackrace nu på Lördag så får vi se vem som har längst Citera
brandmannen September 14, 2007 Report September 14, 2007 Jag skulle också vilja ha en. Någon som skaffat en? Citera
Wallentin June 26, 2017 Report June 26, 2017 Ebay, cjponyparts, americanmuscle, summitracing. Dock blir det alltid frakt, tull och moms från usa. Det får man räkna till. Citera
monkeyman June 27, 2017 Report June 27, 2017 "Seat release lever". Dessa har jag i min bil http://www.uprproducts.com/mustang-billet-seat-release-lever-07.html Citera
dykarn July 8, 2017 Report July 8, 2017 Grufman är sinnessjukt dyra på dom plastknopparna.Skickat från min E6653 via Tapatalk Citera
Tommy Iggesund July 9, 2017 Report July 9, 2017 Till kommer väl frakt och tull på priset. Brukar ju inte bli billigareSkickat från min iPad med Tapatalk Citera
Wallentin July 9, 2017 Report July 9, 2017 Det är lite både och, beror på vad man köper. Ibland tjänar man en hel tusenlapp på att köpa i usa, ibland inte mer än 20kr. Grufman tar 720kr för knopparna och american muscle 669kr med allt inräknat. Med tanke på leveranstiden från usa så tar man ju grufman i detta fallet :)http://grufmanbil.se/produkt/5008/?in=348http://www.americanmuscle.com/seatrelease-covers-0509.html 1 Citera
Mustangmike July 14, 2017 Report July 14, 2017 Har också en trasig plastknopp och med dom priserna struntar man lätt i den och använder spaken där nere. Märkligt att man inte hittar dessa knoppar i 25 olika färger i plast och fem olika fräsningar och ytbehandlinga i påsar om tio från kina för 23:-inkl frakt. 1 Citera
dykarn August 7, 2017 Report August 7, 2017 Är det ingen som har en kompis i Usa och som kan köpa ett gäng och skicka till Svedala. Citera
LYA August 7, 2017 Report August 7, 2017 3 timmar sedan, corvette said: Köp aluminium och slipp att de går sönder Kostar? Lätt att montera? M.v.h. LYA Citera
monkeyman August 8, 2017 Report August 8, 2017 11 timmar sedan, LYA said: Kostar? Lätt att montera? M.v.h. LYA Hur lätt som helst att montera, tar max 5 minuter. Pris, se längre upp men ca 6-700 kr för 2st beroende på var du köper. Citera
LYA August 8, 2017 Report August 8, 2017 1 hour ago, monkeyman said: Hur lätt som helst att montera, tar max 5 minuter. Pris, se längre upp men ca 6-700 kr för 2st beroende på var du köper. Tack. Citera
Zolid September 14, 2017 Report September 14, 2017 (redigerad) Jag 3D printade precis 2 st. Ska testa dom när jag kommer hem. Välkomna till framtiden :) Ni kan hitta 3d-filerna här: https://www.thingiverse.com/thing:1830971 Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts