Övrigt
Prata här om allt och inget.Behöver inte vara om bilar eller om Mustang.Kanske ett nytt kakrecept!
2 741 topics in this forum
-
Hej. Funderade på om det kanske va någon som visste vart man kan få tag i stora underbara planscher på mustang 64-73 ? Så man slipper rusa ut en gång pär dag och beundra sin egen skönhet nu under vinern. Man saknar ju alla träffar och det fina vädret då man kan vara ute och köra. Men typ någon sidan man kan beställa sådana ifrån eller något så man ialalfall har lite att titta på även utanför sitt garage
-
- 9 svar
- 1,4k visningar
-
-
Många pm i min inbox har försvunnit =( //Ola
-
- 10 svar
- 1,7k visningar
-
-
Hej på er Jag var på besök i en affär "Voorend USA autoparts" för att köppa ett par saker till min motor. Affären är specialeserad på Ford Mustang. Jag var glad att jag hade kamran med mig fler bilder fins på min hemsida under blandade bildr. http://www.capri-mk2.com eller http://www.fordcapri.nu mvh Ronny
-
- 3 svar
- 1,4k visningar
-
-
Hur går jag till väga? Ska det stå något speciellt på inbetalningsblanketten? Tänkte göra betalningen via nätet! Mvh Ola Månsson
-
- 1 svar
- 969 visningar
-
-
Konstigt jag la in en annons under köpes, och där kunde jag skicka med en bild trots att jag använde min gamla profil, det kanske hjälper administratören vid felsökning. Pelle
-
- 0 svar
- 875 visningar
-
-
Har länge tänkt att byta till ett personligare namn, men det har runnit ut i sanden. Men nu när ni uppmanar nya medlemmar i forumet så kommer frågan. Går det att byta användarnamn utan att regestrera om sig? Om man nu går den enkla och kanske den enda vägen så förlorar man "satusen", reg datum och antal inlägg.
-
Hej! Jag fick ett paket i dag med lite saker som jag bestält ifrån Summit Racing allt var i sin ordning. Men dom har även skickat med en CD-ROM vars innehåll bla skall vara 5xsurf hastigheten gratis i 50 dagar,jag började instalera den men jag avsluta när America on line komm upp. Är det någon som har fått en och provat är det gratis eller får man en mega räkning från amerikat sen?
-
- 3 svar
- 1,1k visningar
-
-
Om det är han som tagit bort det, så är det väl det som är hans uppgift som vald "hövding" med vårt mandat, vill du ändra på det så får du väl gå in istyrelsen och jobba ideellt som dom som sitter i styrelsen gör för att vi ska ha en bra klubb med en seriös site, förövrigt så fick 2Q4Y ett bud men "då kom han på" att han nog skulle vänta lite till. Jag föredrar att göra raka affärer här, där både säljare och köpare blir nöjda vill man vinstmaximera så finns E-Bay ett musklick bort PS Det finns tillräckligt många lekstugesiter där ingen är seriös och vågar stå med sina riktiga jag, hoppas det här inte blir en till DS Med vänlig ilsk hälsning :wink: Magnus Forsman Sthlm CM…
-
- 20 svar
- 3,1k visningar
-
-
Här kommer ett tips på en ny färgstripper jag provade nu i dagarna. Ni som tycker att "det var bättre förr" ska kolla in det här!!! Den här färgstrippern är bättre än BUMS Ja la upp det som en sida så klicka på den här länken.....' http://www.gbd.se/per/strip/stripper.html
-
- 14 svar
- 5,1k visningar
-
-
Jag kan bli av med min viterförvaringsplats när som helst nu då gården där mustangen står nu är till salu... Behöver inte vara mekplats, bara bilen får stå varmt under tak. Alla tips mottages tacksamt! Mvh Rickard Sporre Katrineholm 0150-126 23 073-677 73 22
-
- 1 svar
- 1,4k visningar
-
-
Hei ! Vi er noen Norske Mustanger, som gjerne vil komme på Deres Årstreff, Clubmeet. Men, Når er det, og Hvor ??? Vi skal som vanlig ha vårt Mustang Speed Week til sommeren, men skulle gjerne likt å ta en tur til Sverige også... Kan finne dato og mere informasjon ang vårt Norske treff. Takk !
-
- 2 svar
- 1,4k visningar
-
-
-
Någon som har tips på varför jag inte längre kan lägga till en bilaga i inläggen?Det har aldrig varit några problem tidigare, och jag har inte ändrat några inställningar på datorn. //Pelle
-
- 39 svar
- 5,1k visningar
-
-
Vill önska alla Mustangvänner en God Jul samt ett Gott Nytt ÅR Mats Wilhelmsson CMC465
-
- 2 svar
- 1,4k visningar
-