Jump to content

Grym dokumentär på Discovery!


Recommended Posts

Är det någon mer än jag som sett dokumentären på Discovery Channel där de bygger om en fastback -67?

Helt klart ett otroligt seriöst och grymt bygge! 8)

Rekommenderar att se den om ni har möjlighet. Har själv spelat in den på DVD. :D

Så här står det i tv tablån:

Extrema bilar.

Snabbspolning. Vi får höra historien om Ford Mustang och se bildesignern och bilbyggaren

Troy Trepanier göra om en modell från 1967 till en ny bil.

Link to comment
Share on other sites

Den är riktig...över 500 kusar! Men en annan bil de byggde var på 1200 HP! :shock::D

Jag lägger en i din kartong... :wink:

Kan man få för mycket av den här bilen? Behöver man nämna att luftintagen framför bakhjulen är riktiga för att kyla bättre?...suck, snart går jag lös på min musse med kaprondellen... :lol:

Link to comment
Share on other sites

jag satt åxå och dreglade framför tvn.

nu blev man ännu mer sugen på att "göra om" mussen lite nästa höst.

planer finns redan, men baklysena på den kanske borde införlivas.

custom är coolt, original mussar finns det så det räcker ;)

Link to comment
Share on other sites

Är det någon mer än jag som... MISSADE programmen!

Torka tårarna:)

Lördag 10/4 kl. 19:00 Extrema bilar.

Lördag 17/4 kl. 19:00 Extrema bilar, "Kodnamn Daisy" Ford tar med oss på en tur bakom kulisserna där vi tar en titt på deras utveckling av ny och mycket emotsedd bil från koncept till provturer på en topphemlig racingbana.

Lördag 24/4 kl. 19:00 Extrema bilar, "Snabbspolning" Vi får höra historien om Ford Mustang och se bildesignern och bilbyggaren Troy Trepanier göra om en modell från 1967 till ett unikt och hisnande snabbt muskelpaket till bil.

Link to comment
Share on other sites

Är det någon mer än jag som... MISSADE programmen!

Torka tårarna:)

Lördag 10/4 kl. 19:00 Extrema bilar.

Lördag 17/4 kl. 19:00 Extrema bilar, "Kodnamn Daisy" Ford tar med oss på en tur bakom kulisserna där vi tar en titt på deras utveckling av ny och mycket emotsedd bil från koncept till provturer på en topphemlig racingbana.

Lördag 24/4 kl. 19:00 Extrema bilar, "Snabbspolning" Vi får höra historien om Ford Mustang och se bildesignern och bilbyggaren Troy Trepanier göra om en modell från 1967 till ett unikt och hisnande snabbt muskelpaket till bil.

Kanske är en dum fråga, men går alla dessa program på Discovery?

Link to comment
Share on other sites

Just det på DISCOVERY sänd det:- :lol:

Är det någon mer än jag som... MISSADE programmen!

Torka tårarna:)

Lördag 10/4 kl. 19:00 Extrema bilar.

Lördag 17/4 kl. 19:00 Extrema bilar, "Kodnamn Daisy" Ford tar med oss på en tur bakom kulisserna där vi tar en titt på deras utveckling av ny och mycket emotsedd bil från koncept till provturer på en topphemlig racingbana.

Lördag 24/4 kl. 19:00 Extrema bilar, "Snabbspolning" Vi får höra historien om Ford Mustang och se bildesignern och bilbyggaren Troy Trepanier göra om en modell från 1967 till ett unikt och hisnande snabbt muskelpaket till bil.

Kanske är en dum fråga, men går alla dessa program på Discovery?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Någon mer än jag som märkte att Discovery INTE sände dokumentären om -67 Mustangen ikväll kl. 19:00? :(

Nån har klantat till det, antingen Discovery Channel eller alla medier som presentrerar tv-tablåer... :shock:

Den här gången var jag beredd i alla fall :D

Link to comment
Share on other sites

Jao det märkte jag.. :evil:

Och jag har mailat om det oxo..

De visade den om mussen FÖRRA lördagen klockan sju.. :?

Jag mailade då och undrade oroligt om de skulle visa den nästa helg med eller om de råkat byte tider..

Jag har inte fått nått svar.

Har heller ej fått den smaskiga timmen på video.

Jag hoppas den kommer att gå nån mer gång så man kan banda det. :!:

/Andreas

Link to comment
Share on other sites

Eftersom jag inte har Discovery så engagerade t.o.m. jag en arbetskamrat som timade sin video, sitter nu med bandet i handen och kan inte bestämma mig för om jag skall tala om det för honom, eller bara se glad ut, spela över det hela med "Paradise Hotel" och sedan lämna tillbaka och tacka för vänligheten :oops:

Vet någon om den kommer igen?

Link to comment
Share on other sites

Varför gör de så här mot oss...?? Snart kommer tårarna :(

Nae vars men visst faan är de typiskt.. när det äntligen går nått bra på tv så missar man det och sen buggar hela discovery.. jävla skit :shock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...