Jump to content

Mustang Monhtly - prenumeration


Recommended Posts

Beställde en prenumeration på Mustang Monthly i februari. Pengarna drogs korrekt från mitt konto och första tidningen kom redan efter någon vecka. Sedan dess har jag inte fått ett enda nummer :cry:

Jag har kontaktat dem via mail och de beklagar, säger att de skickat tidningarna och förlänger prenumerationen med ett par nummer men det kommer fortfarande inga tidnigar. Prenumerar också på Road&Track och den leveras korrekt varje månad

Någon som har samma problem?

(Kanske någon mustangfreak som jobbar på posten.... :evil: .)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Någon som har samma problem?

(Kanske någon mustangfreak som jobbar på posten.... :evil: .)

Du är inte ensam! Jag fick dock 3 eller 4 nummer innan det tog stop. Jag har mailat flera gånger utan resultat. Jag bor i Malmö, posten har kanske en intern Mustang club :)

Link to comment
Share on other sites

Jag blev lurad på ett helt år med Mustangs & Fords (samma bolag) och jag ringde och bråka ett par gånger utan komma någon vart.

Link to comment
Share on other sites

Hej på er alla!

Vad kul att det finns fler som har den tidningen, jag trodde jag var ensam, men tydligen inte. Jag köpte första tidningen Aug/Sep, i fjol och har alla nummer sedan dess, men jag löste problemet på ett annat sätt. Jag förstod det som att de (både Mustang Monthly och systertidningen M&F) inte skickade till privat personer "over seas", men jag har tydligen fel där också. Istället bad jag den lokala pressbyrån ta hem bägge tidningarna åt mig varje månad (än så länge är jag nog den enda i stan). Kostnaden är väl större mistänker jag. Jag pröjsar 120:-för bägge, men å andra sidan så röker eller snusar jag inte. :wink:

Vad kostar det att vara premunant??

Nåja, hoppas de får rätt på era tidnignar!

Link to comment
Share on other sites

Hej!

En två år lång prenumeration, kostar runt 600 pix/tidning, om jag inte minns fel.. Det är två år sen jag betalade så.. Det är snart dags igen.. Men även jag har drabbats av "borttappade" nummer..

Inte så kul..

Mvh Herman

Link to comment
Share on other sites

Jag betalade 35$ för ett år via Internet vilket är 23 svenska kronor per nummer, nästan halva priset mot en svensk motortidning. Nu hjälper ju detta inte eftersom det inte kommer några tidningar. Tidningen går att köpa på Internationellt Presscenter i Lund också men då kostar den tre gånger så mycket!

Link to comment
Share on other sites

hmm, kanske är era tidnngar jag brukar köpa på kiosken här i närheten...

:)

har ju funderat på att börja prenumerera (Köper Mustang monthly i kiosken, funderar på mm&ff, samma bolag det med)

Just för att det är såååå mycket billigare, för 3 tidningar i kiosken får jag ett år hemskickat...

Men funkar det inte så finns det bara pengar att förlora, tydligen...

Skandal är minsta ordet....

Link to comment
Share on other sites

Fick september numret i dag..men har inte fått juni, juli och augusti...

Gäller samma med Mustangs and Ford..får se om september numret dyker upp innom de närmaste dagarna..har mejlat men inte fått någon respons..något irreterande tycker jag

Link to comment
Share on other sites

VI FÅR MAILBOMBA DOM ALLESAMMANS!!! ;)

jag har faktiskt redan skickat mail till dom, att jag funderade på att starta en prenumeration, MEN att jag hade läst på svenska mustangklubben att flera hade haft leveransproblem, kanske alls skulle göra likadant...

mustangmonthly@neodata.com

Är deras mailadress, ni kommer att få ett autoreply därifrån, det fick jag iaf...

:)

Link to comment
Share on other sites

Fick september numret i dag, Men har inte fått juni / juli / aug.

Lär nog inte få de missade numren heller,dom förlänger bara prenumerationen ( i bästa fall ) med så många nummer man missat.

Link to comment
Share on other sites

Hej, jag prenumererar på 5.0 Mustang och Muscle Mustangs & Fast Fords kostade runt 700 för båda i ett år... nu får jag så många tidningar att jag knappt hinner läsa de :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Samma problem för mej. Har pren. på både Mustang Monthly och Mustang

and Fords i över 10 år, och aldrig haft problem förut. Har mailat och vid

nåt tillfälle fått saknade tidningar skickade, men nu sist hände inget. Vid de tillfällen de svarat, säger de att de skickat tidningen. Har svårt att tro

att alla dessa saknade tidningar försvunnit i postgången.

Det blir väl till att fortsätta maila och tjata.

Björn

Link to comment
Share on other sites

Samma här. Deras subscriber service på web siten är tillfälligt stängd så lättast att komma i kontakt med den verkar vara på mustangmonthly@palmcoastd.com

Det är viktigt att alla som saknar något nummer mailar dem så att de verkligen inser att det verkar vara merparten av alla nummer till Sverige som inte kommer fram. Jag har påtalat det i de mail jag skickat men de verkar ignorera det.

Link to comment
Share on other sites

Som tidigare sagts, så funkar det klockrent med pren. via press-stop.

a' 69:-/nummer.

Jo men det är viss skillnad att betala 250kr/helår eller 900kr/helår som du gör.

Tar nog hellre lite strul för den där blaskan. :cry:

Ringer man och klagar så löser det sig.

Jag fick tillbaka ett helår via en check när jag inte fått min på 3ggr.

Banken gillade inte checken så lite strul där igen.

Nu har jag registrerat om prennumerationen så jag får väll se om man får nått. (hjärndöa jänkare)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...