Jump to content

Andra intressen förutom Mustangen?


Pernolf cmc 558

Recommended Posts

Vad har ni för andra intressen då?

Sport?

Eller är det bara bilar som gäller här?

Själv är jag inbiten leksandssupporter och är inte människa förenns VI är tillbaka i elitserien...

Sen är det mycket lyssnande på musik, lirade bas i ett punkband runt 90-94... släppte en vinylsingel och ett par demotapes...

inte speciellt bra men vi hade iaf roligt!

:)

Link to comment
Share on other sites

Ja data & elektronik liger mig varmt om hjärtat då jag har sysslat med data mest hårdvara i 21 år min första Dator var en ZX81"lanserades som sveriges första hemdator jag var 11 år" med 1k i ram och ett exstar minne på 10 k och en printer som brände in text i ett foliie papper snacka om power.

Jag är radioAmatör SM6YCL är min signal det är roligt att köra ett par qson då och då.

radiostyrda flygplan är ett stort intresse också det är mitt senaste påhitt har syslat med det i c:a 1 1/2 år.

Det var lite om minna intressen 8)

Link to comment
Share on other sites

Tja, förutom Mustanger så gillar jag att fiska. Har fiskat sedan barnsben och både flugfiske och spinn- gäller. Annars så tycker jag om att teckna, (mustanger givetvis), att spela Xbox är också kul och Halo spelen är väl något av en favorit tillsammans med bilspelen. Ett mindre gammalt intresse som väcktes till liv för några veckor sedan är Radiostyrda bilar. Läste artilkeln om Xmods RCbilar i Mustang&Fords och tyckte att det lät som en rolig grej.

Har inget jobb, men ska söka någon form av högskoleingenjörsutb. och design. (Designa Mustagen för 2010 :wink: )

Det var väl jag i ett nötskal...

Vh Niklas

Link to comment
Share on other sites

Själv är jag inbiten leksandssupporter och är inte människa förenns VI är tillbaka i elitserien...

:)

Inte fan visste jag att Leksand var så stort att det finns idrottslag där :lol::lol: