AndersAmby March 13, 2006 Report March 13, 2006 Jag såg faktist en mustang -70 körades i halmstad. En del kan inte vänta Citera
87gt50 March 13, 2006 Report March 13, 2006 en 05a som rullat genom byn ett par gånger senaste 2 veckorna... Citera
Daniel Linde March 13, 2006 Report March 13, 2006 Såg min första "livs levande" svarta 2005a i Uppsala för några helger sedan.Höll på o köra av vägen när jag såg den, glömde helt bort att jag körde bil Fin som satan Citera
Fredrik fd 863 March 14, 2006 Report March 14, 2006 Blev omkörd av en mycket vältvättad/sprillans ny, mörkröd -05a innan Tingstadstunneln (GBG). Den kan inte kört långt för det var värsta sortens snömodd ute. Men den lös riktigt. Citera
KingCobra March 14, 2006 Report March 14, 2006 Har sett en grön 99-04 i Halmstad ett par gånger i vinter. Lätt krockskadad bak och vit av torkad salt på sidorna. Bara att blunda, lyssna på ljudet och drömma att det är sommar Citera
pineman March 15, 2006 Report March 15, 2006 Ser mina pärlor varje dag, samt några skitiga -05 på vägarna här i Sthlm... Citera
SFC Takolander March 21, 2006 Report March 21, 2006 Jag såg en silvrig med svarta stripes vid stortorget i Malmö i fredags...fyfan vad den såg grym ut. Citera
dacke March 21, 2006 Report March 21, 2006 Jag möter en rödmetallic Mustang av senare årsmodell (99-03) varje morgon på Gamla björlandavägen här i Göteborg... Citera
NiklasW March 21, 2006 Report March 21, 2006 Står alltid 2-3 st 2005:or vid Motorcentralen i Eskilstuna så dom har man nästan tröttnat på Citera
Pelle cmc 375 March 26, 2006 Report March 26, 2006 Behövde garaget för att laga dotterns Volvo, så då såg jag min Musse ute och fick äntligen höra LJUDET Citera
Svedis March 26, 2006 Report March 26, 2006 Ha, i Husqvarna håller ni väl på med potatisskörden??I Stockholm är det snö och slask, vattengropar på vägen utanför.Inget körväder.När kommer värmen och nysopade gator??? Citera
micke cmc247 March 28, 2006 Report March 28, 2006 o ja, plockat fram min ur vinter gömman, härligt att köra riktig bil igen// Micke Citera
Fredde77 March 28, 2006 Report March 28, 2006 1 dm nysnö i Sundsvall och fortfarande isärtagen bil = ingen stress än så länge /Fredde Citera
Leffe N cmc712 March 28, 2006 Report March 28, 2006 Själv så längtar jag redan till nästa vår, för då kanske jag hunnit få ihop min bil... Citera
mikeo cmc 748 March 29, 2006 Report March 29, 2006 Jag kan hålla med om att nästa vår kommer bli roligare när jag fått ihop den ena mustangen. Nu är snart all snö borta här nere i Skåne, det är bara jättesnö högarna kvar som nog kommer ta ett tag till för att smälta bort. Det har varit 8-10 grader nu i några dagar så det känns som om våren börjar närma sig. Har dock ej sett några mustanger på vägarna bara på garageuppfarter. Nu väntar jag bara på att min ena mustang ska komma hem från lackering så man kan ut o köra snart Citera
Svedis March 30, 2006 Report March 30, 2006 Och den här längtar ut....... Kromet kommer på måndag.... Men solen, när kommer den? Citera
pineman March 31, 2006 Report March 31, 2006 Satans jävla vinter tebaks med buller o bång, när kommer våren !!!!!!!!!!!!! Så trött på detta väder...Ursäkta svordomarna men jag blir så less..... Citera
uffeg March 31, 2006 Report March 31, 2006 Jag hade just börjat fundera på när dom skulle ut och sopa gatorna, då kommer MER JÄVLA SNÖÖÖÖÖ.....Jag tar inte ut bilen förrän gatorna är sopade..... och snö och salt är ett minne blott.... bortåt maj verkar det som, skiiit Citera
NickeH cmc 600 March 31, 2006 Report March 31, 2006 Var faktiskt ute och luftade min 05a för nån vecka sedan... -1 och snustorra vägar utanför Uppsala... då... Nu är det värsta j-la vintern igen ju!! Nu står pärlan återigen och väntar... Men det var nice att höra henne sjunga, om än bara för en kort stund! Uffeg; Det är möjligtvis inte dig jag mött mellan Uppsala och Enköping..? Körandes i min spegelbild? Förutom min Steeda spoiler då... Citera
NiklasW April 1, 2006 Report April 1, 2006 Satans jävla vinter tebaks med buller o bång, när kommer våren !!!!!!!!!!!!! Så trött på detta väder...Ursäkta svordomarna men jag blir så less..... Verkar som det är fler än jag som undrar om det är okej att bo i det här landet längre Citera
Sicce April 1, 2006 Report April 1, 2006 Såg en fin röd cabbe i Oxie Utanför Malmö Igår, kul å se fler som rastar pållen Citera
Ronnie S April 2, 2006 Report April 2, 2006 Igår (lördag) såg jag flera stycken gamla Mustanger. Först var jag en snabbsväng till Norrköping, och tittade på Powers vårmarknad. Det var många som åkte amerikanare dit (av varierande skick). Jag såg dock bara en Mustang där, Janne Holms blåa -70 cab.Senare på dagen var jag i Motala, och där i stan mötte jag en röd -70 HT som i hastigheten såg väldigt fin ut. Citera
LasseS April 2, 2006 Report April 2, 2006 Kom hem förra lördan från San Francisco/Californien,Det var regnigt och svalt i S F så vi åkte söderöver för att besöka Los Angeles,Las Vegas och Grand Canyon och uppleva värmen... trodde jag.Spöregn i Los Angeles på kvällen (kallt på dan), Kallt i Las Vegas och SNÖ när vi skulle åka till Grand Canyon, vi åkte aldrig till Grand Canyon, vi vände...Vi åkte genom Death Valley på vägen tillbaka och det var säkert 20 grader varmt om man hade vindskydd och stod i solen.Det var skönt att komma hem till Helly Hansen och slippa frysa och jag fick med mig både en rejäl förkylning (som fortfarande är kvar) samt en "ny" bil.Mustangen på bilden åkte om oss när vi vänt tillbaka till Las Vegas Citera
Recommended Posts