Jump to content

Små MUSSAR.


Lars Oscarsson cmc383

Recommended Posts

Hej Alla.

Har idag varit för att leta Mustang åt mitt barn-barn pojken

fyller ju 7år, jag kan inte förstå varför det finns så många

saker att välja på, det finns ju flera typer av Mustanger. :?

Ja-Ja fantasin sträcker sig faktiskt en bit längre, men här

fastnade jag, vill påstå att man kanske styr grabben i rätt

i livet. :roll:

Morfar vill ju åka Mustang när han inte får köra själv kanske

vid 90år eller så 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Tittade på denna. Är själv ute och jagar lite stuff leksaker. Min kompis fick tag i en radiostyrd mustang 67a fastback. Har försökt att köpa. Men han vill inte sälja. Och han äger inte ens en Mustang.

Själv har jag haft en cobra Mustang och en cab. Caben var en 68a cobran var en 65a. Fick veta att min far har givit bort dom. Så man får starta på nytt. Bilarna var corgi toys. Dom hade jag när jag var liten. Men dom var i perfekt skick. Som tur är så har jag hunnit tagit hand om andra gamla leksaker som jag hade. Typ bilbana och tågbana. Ja man vet just inte vad han får för sig. Funderar på ge bort lite av hans boksamling. Nä det var elakt. Är det någon som vet var man kan få tag i lite intressanta saker. Skulle vara glad för lite tips.

Berra

Link to comment
Share on other sites

Det kanske var med flit vi glömde igår. För nu när du visar så känner jag mig grön. Kan det avundsjuka kanske? Så är det nog.

Snygg samling. Tycker det är jätte roligt att just sådanna små saker med.

Och det måste inte bara vara Mustang jämt. Tycker gamla ångmaskiner är fräna med. Märklin tågbana, bilbanor med, modellflyg. Man måste vara skadad från födseln. Det kan inte vara riktigt normalt. Men vem bryr sig. Som min lilla fru brukar säga. Tack själv Lars. Det var jätte trevligt. Och du kan räkna med mera besök i framtiden. Min fru började prata med mig när vi åkte hem. Hon skulle jätte gärna fixa lite Thai mat åt er.

Din fru sa ni tyckte om välkryddad mat. Men man se till att Ning inte överdriver med chilli. Har varit med om överläppen hade egen gymnastik i ansiktet. Men är själv tokig i ganska så stark mat. Du får gärna tala om

det är något mer du inte tål eller är alergisk åt eller din fru med.

Förstår att nudlar ska vi inte göra i allafall. Men det finns massor med god mat.

Berra

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Tack för bullar till kaffet igår, vi glömde att öppna

skåpet med småbilar, här kommer ett par bilder.

Många är Hot Wheels, det är många som tittar lite

extra när man står länge och sorterar bland barnens

leksaksbilar. :roll:;)

Föresten... vart har du den rosa Barbie-mustangen? Har du gömt den bakom hyllan? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Sådär! Vad kan man bättre få när man fyller två!?

tillemustang.jpg

Är lite fundersam över laddaren bara... någon fler här på forumet som äger en Power Wheels? Följer med en 110V 60Hz laddare... visst borde man kunna ladda batteriet med en vanlig Ctec-laddare inställd på MC... nån som provat eller har någon annan lösning?

Link to comment
Share on other sites

Sådär! Vad kan man bättre få när man fyller två!?

tillemustang.jpg

Är lite fundersam över laddaren bara... någon fler här på forumet som äger en Power Wheels? Följer med en 110V 60Hz laddare... visst borde man kunna ladda batteriet med en vanlig Ctec-laddare inställd på MC... nån som provat eller har någon annan lösning?

sån där blir svår att motstå när grabben fyller 2... han är drygt 1 nu.. väntar redan!! ;-) Synd bara att farsan inte får plats

Link to comment
Share on other sites

Sådär! Vad kan man bättre få när man fyller två!?

tillemustang.jpg

Är lite fundersam över laddaren bara... någon fler här på forumet som äger en Power Wheels? Följer med en 110V 60Hz laddare... visst borde man kunna ladda batteriet med en vanlig Ctec-laddare inställd på MC... nån som provat eller har någon annan lösning?

En sådan har jag också tänkt till grabben. Dock är det lite tid kvar hehe :) (Han är snart 4 mån)

Föresten, är enda chansen att få tag på en att beställa från USA eller går det att få tag på i Sverige? Var en på tradera.com men den är avslutad

Link to comment
Share on other sites

Sådär! Vad kan man bättre få när man fyller två!?

tillemustang.jpg

Är lite fundersam över laddaren bara... någon fler här på forumet som äger en Power Wheels? Följer med en 110V 60Hz laddare... visst borde man kunna ladda batteriet med en vanlig Ctec-laddare inställd på MC... nån som provat eller har någon annan lösning?

Klockren fickparkering

http://www.youtube.com/watch?v=4UMWhJsd0JE

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...