Lars Oscarsson cmc383 March 4, 2007 Report March 4, 2007 Hej.Detta är vad man får stå ut med ett tag framöver, underytan sitter det titanskruvar, hoppas i allafall på en friskareframtid. Citera
JohnB March 4, 2007 Report March 4, 2007 Aaaaaaaaaaaau. Nappad mocka eller Ser ju ondt ut. När du er så mycket "renoverad" så bör det vel funka John Citera
Beercan March 4, 2007 Report March 4, 2007 Herredjävulen, jag ska aldrig mera i mitt liv gnälla över en förkylning.Hoppas det blev bra...Mvh Klas Citera
Gurra March 4, 2007 Report March 4, 2007 Var hittade dom reservdelarna?Är det orginal eller repro... Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 4, 2007 Author Report March 4, 2007 Hej.Som vanligt provar man att montera repro, men efter en tid fick repro bytas till eftermarknad, orginalliknande delar. Ont gör det men det är kanske övergående, det onda gör såont så att såret får en bedövningskänsla, jag tror och harfått förklarat att det är kroppens sätt att försvara sig. Citera
Toni CMC1361 March 4, 2007 Report March 4, 2007 Krya på dig!!! (Det som inte dödar det härdar... sägs det...) Citera
tomarc March 4, 2007 Report March 4, 2007 shit, ser ut som en stor renovering... men hoppas reservdelarna gör jobbet. Krya på dig och ta't lugnt./Thomas Citera
87gt50 March 5, 2007 Report March 5, 2007 Kunde du inte fått dem att sy ihopa det med lite baseballsömmar? Krya på dig, hoppas det blir bra framöver!mvhJocke Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 5, 2007 Author Report March 5, 2007 STORT TACK TILL ER ALLA , för ert stöd , jag skall göra allt som går för att bli bra, första utvärdering kommer om ca: 3 månader. Citera
JohnB March 5, 2007 Report March 5, 2007 Du slipper vel damsugning på et tag nu Kan en seja att du inte er Matching# nu John Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 5, 2007 Author Report March 5, 2007 Hej igen.Det blir ganska lungt ett tag med damsugningen, Matchingnumbers är jag inte heller, man skulle kunna säga att jagär utrustad med en form av option i stället, extra utrustningskall väll höja värdet. Citera
JanneJ March 5, 2007 Report March 5, 2007 Oj oj...du har mina sympatier. Hoppas det blir bra när det väl har läkt.Lycka till Citera
Janne Holm CMC1740 March 5, 2007 Report March 5, 2007 Hustrun är ortoped så jag vet vad du har gått igenom Nej det har jag inte för det är individuellt självklartså lycka till med läkningen Lasse vi syns säkert någonstans för att pratamussar och diverse annat ha det bra kramizar Janne Citera
Punkan March 6, 2007 Report March 6, 2007 Krya på dig. Det blir något att berätta om för dina barnbarn dvs. när du var ute i djungeln o träffade på en med en macheta Citera
Lygdman cmc813 March 8, 2007 Report March 8, 2007 Kan bara hålla med de andra, krya på dig och lycka till // Jimmy Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 8, 2007 Author Report March 8, 2007 Hej ALLA.ÅTER IGEN VILL JAG TACKA ER FÖR ERT STÖD, jag troroch hoppas själv att det skall bli bra denna 3e gång. Citera
maberg March 10, 2007 Report March 10, 2007 Hej Lasse!Krya på Dig och ha det så bra det går. Blir väl inte så mycket "skruva" nu?Vi ses på träffarna vid Årsta.Mvh, Citera
Roger March 10, 2007 Report March 10, 2007 Krya på dej Lasse.Du får väl sköta frågorna på forumet så länge Men det gjör ju du ändå Citera
berne March 11, 2007 Report March 11, 2007 Är det kotförskjutningar eller diskbråck, eller vad har föranlett ingreppet? Det ser verkligen inte roligt ut och det var inte första op. heller eller? Mina diskbråck sitter i nacken och trycker på ryggmärgen och kan inte opereras, men jag har med ihärdig träning lyckat bli ganska hyfsad ändå. Jag hoppas verkligen att du blir bättre nu! KRYA PÅ DIG! Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 11, 2007 Author Report March 11, 2007 Hej Berne.Det är förslitningar mellan kotor, diskarna är borta ochkotorna glider på varandra vilket i sin tur ger molandevärk och kraftiga hugg, det man har gjort är att rensa bortrester av diskar och ersatt med ben från höftkammen. Sedan har man skruvat ihop kotorna mot varandra föratt dom skall växa ihop, nu har jag tre stycken som ärihopmonterade, det har tidigare varit en läkning somär klar nu väntar jag på att nästa skall bli klar. Citera
berne March 12, 2007 Report March 12, 2007 Fungerar det hyfsat då,när kotorna har läkt ihop eller gör det fortfarande ont där? Jag förstår det som att du gjort detta på flera ställen i ryggen? Du har inte behövt göra om op. flera ggr på samma ställe? Hoppas att det blir bra för dig nu och att du känner dig någorlunda OK när träffsäsongen drar igång. Men det kanske blir hårt att sitta länge i en bil i början? GOD BÄTTRING ÖNSKAS! Citera
Recommended Posts