March 4, 200718 yr comment_36838 Hej.Detta är vad man får stå ut med ett tag framöver, underytan sitter det titanskruvar, hoppas i allafall på en friskareframtid.
March 4, 200718 yr comment_36839 Aaaaaaaaaaaau. Nappad mocka eller Ser ju ondt ut. När du er så mycket "renoverad" så bör det vel funka John
March 4, 200718 yr comment_36840 Herredjävulen, jag ska aldrig mera i mitt liv gnälla över en förkylning.Hoppas det blev bra...Mvh Klas
March 4, 200718 yr Author comment_36851 Hej.Som vanligt provar man att montera repro, men efter en tid fick repro bytas till eftermarknad, orginalliknande delar. Ont gör det men det är kanske övergående, det onda gör såont så att såret får en bedövningskänsla, jag tror och harfått förklarat att det är kroppens sätt att försvara sig.
March 4, 200718 yr comment_36856 shit, ser ut som en stor renovering... men hoppas reservdelarna gör jobbet. Krya på dig och ta't lugnt./Thomas
March 5, 200718 yr comment_36861 Kunde du inte fått dem att sy ihopa det med lite baseballsömmar? Krya på dig, hoppas det blir bra framöver!mvhJocke
March 5, 200718 yr Author comment_36862 STORT TACK TILL ER ALLA , för ert stöd , jag skall göra allt som går för att bli bra, första utvärdering kommer om ca: 3 månader.
March 5, 200718 yr comment_36867 Du slipper vel damsugning på et tag nu Kan en seja att du inte er Matching# nu John
March 5, 200718 yr Author comment_36873 Hej igen.Det blir ganska lungt ett tag med damsugningen, Matchingnumbers är jag inte heller, man skulle kunna säga att jagär utrustad med en form av option i stället, extra utrustningskall väll höja värdet.
March 5, 200718 yr comment_36875 Oj oj...du har mina sympatier. Hoppas det blir bra när det väl har läkt.Lycka till
March 5, 200718 yr comment_36878 Hustrun är ortoped så jag vet vad du har gått igenom Nej det har jag inte för det är individuellt självklartså lycka till med läkningen Lasse vi syns säkert någonstans för att pratamussar och diverse annat ha det bra kramizar Janne
March 6, 200718 yr comment_36911 Krya på dig. Det blir något att berätta om för dina barnbarn dvs. när du var ute i djungeln o träffade på en med en macheta
March 8, 200718 yr Author comment_36960 Hej ALLA.ÅTER IGEN VILL JAG TACKA ER FÖR ERT STÖD, jag troroch hoppas själv att det skall bli bra denna 3e gång.
March 10, 200718 yr comment_36993 Hej Lasse!Krya på Dig och ha det så bra det går. Blir väl inte så mycket "skruva" nu?Vi ses på träffarna vid Årsta.Mvh,
March 10, 200718 yr comment_36999 Krya på dej Lasse.Du får väl sköta frågorna på forumet så länge Men det gjör ju du ändå
March 11, 200718 yr comment_37022 Är det kotförskjutningar eller diskbråck, eller vad har föranlett ingreppet? Det ser verkligen inte roligt ut och det var inte första op. heller eller? Mina diskbråck sitter i nacken och trycker på ryggmärgen och kan inte opereras, men jag har med ihärdig träning lyckat bli ganska hyfsad ändå. Jag hoppas verkligen att du blir bättre nu! KRYA PÅ DIG!
March 11, 200718 yr Author comment_37029 Hej Berne.Det är förslitningar mellan kotor, diskarna är borta ochkotorna glider på varandra vilket i sin tur ger molandevärk och kraftiga hugg, det man har gjort är att rensa bortrester av diskar och ersatt med ben från höftkammen. Sedan har man skruvat ihop kotorna mot varandra föratt dom skall växa ihop, nu har jag tre stycken som ärihopmonterade, det har tidigare varit en läkning somär klar nu väntar jag på att nästa skall bli klar.
March 12, 200718 yr comment_37047 Fungerar det hyfsat då,när kotorna har läkt ihop eller gör det fortfarande ont där? Jag förstår det som att du gjort detta på flera ställen i ryggen? Du har inte behövt göra om op. flera ggr på samma ställe? Hoppas att det blir bra för dig nu och att du känner dig någorlunda OK när träffsäsongen drar igång. Men det kanske blir hårt att sitta länge i en bil i början? GOD BÄTTRING ÖNSKAS!