Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Den typiske Mustangägaren 2005+

Featured Replies

man 43 år

yrke markanl.

kärran har äntligen kommit hem.så nu får gärna våren komma.

  • 4 weeks later...
  • Svar 71
  • Visingar 19,3k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

33 År, säljchef, varit såld på mustang sedan barnaminne :) i allafall sen den där gamla filmen från 95 med sylvester stallone och antonio banderas :) där finns en fin mustang 95:a :) Grymmast ever...

Så nu står min saleen 07:a på tomten :)

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Man

Namn:Björn

25år

Bor:Stockholm

Jobbar:Ventilationsmontör på YIT

mustangen inhandlades den 4 juli 2009 11 dagar innan min 25 års dag då detta vart en dröm o ha en mustang så dök denna upp o jag blev så förtjust så det blev en tidig och alldeles utmärkt födelsedags present till sig själv.

Bil:Mustang GT 2008:a

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Tjenna

23 basst

Man

Göteborg

Servicetekniker

Mussen inhadlades Hösten 2008....

  • 3 weeks later...

Hej hej

27 år

Man, typ...

Kristianstad

Projektkalkylator

Hade tidigare en röd GT/CS -07

  • 1 month later...

Man född -69

Jobbar som egenföretagare.

Slycke utanför Linköping.

Detta är min andra Mustang som jag tog hem dec-09 lätt motorbrunnen från Usa och har byggt över vintern.

Den första är en Cobra -96

Kommer bygga flera.................. :thumbup:IMGP1208 200x150.jpg[/attachment:1va8u47n]

  • 3 weeks later...

30 år och kör hjullastare i örebro till vardags och fotograferar på fritiden.

Blev sugen på corvette men blev frälst i mustang istället så nu står en grabber orange GT -07'a i garaget och jag har abstinens ungefär hela tiden jag inte sitter i den.

Hoppas träffa andra 05+ örebroare att utbyta info med.

  • 2 weeks later...

Kan man skriva blivande ägare här? Jag väntar in för närvarande min nya bil från USA som är kommande 40 årspresent till mig själv.

39 år

Jobbar åt *Spyker-bygget*.

Inkomst: Jag klagar inte.

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ålder: 20 år

Bil : Mustang GT 08

Arbete: produktions/svets/automationstekniker på Volvo CE

Inkomst : den duger allt:P

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • Author

tusan det har gått 3 år sedan tråden startades och man är fortfarande lika ung och vacker fortfarande, vilken tur att man är som Mustangen sin dvs alltid modern, stilig och full med utstrålning :--

Glömde uppdatera att jag fick hem bilen 5 Augusti. Förra inlägget skrev jag blivande ägare. ;)

  • 4 months later...

22 år, man

Jobbar på Iscar Sverige inom verkstadsindustrin, extrajobb på BMW Solna

Kör en Highland Green Bullitt..

inte någon "typisk 05+" men väl bil och mustang älskare :)

33 år och lageransvarig

Man 48år

Egen företagare ( målar till träindustrin: innerdörrar,köksluckor,panel,mm i en rasande fart..)

Shelby GT 500 2011

Är inne på 4:e mussen

Köpte första i 20års åldern ( GT-68 )

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.