March 7, 200917 yr comment_69184 man 43 år yrke markanl. kärran har äntligen kommit hem.så nu får gärna våren komma. Report
March 30, 200917 yr comment_70592 33 År, säljchef, varit såld på mustang sedan barnaminne i allafall sen den där gamla filmen från 95 med sylvester stallone och antonio banderas där finns en fin mustang 95:a Grymmast ever...Så nu står min saleen 07:a på tomten Report
April 27, 200917 yr comment_72271 23 år,Pojke,Örsundsbro (nära Uppsala),Integrationstekniker,Lever livet med sin musse på landet... Report
July 26, 200916 yr comment_78068 ManNamn:Björn25årBor:StockholmJobbar:Ventilationsmontör på YITmustangen inhandlades den 4 juli 2009 11 dagar innan min 25 års dag då detta vart en dröm o ha en mustang så dök denna upp o jag blev så förtjust så det blev en tidig och alldeles utmärkt födelsedags present till sig själv.Bil:Mustang GT 2008:a Report
October 13, 200916 yr comment_82467 27årman/pojkeIngenjör (Ingen-ting-gör)Uddevalla3e Mussen.... Report
February 28, 201016 yr comment_88093 Tjenna23 basstManGöteborgServiceteknikerMussen inhadlades Hösten 2008.... Report
March 17, 201016 yr comment_88841 Hej hej27 årMan, typ...KristianstadProjektkalkylatorHade tidigare en röd GT/CS -07 Report
April 19, 201016 yr comment_90641 Man född -69Jobbar som egenföretagare.Slycke utanför Linköping.Detta är min andra Mustang som jag tog hem dec-09 lätt motorbrunnen från Usa och har byggt över vintern.Den första är en Cobra -96Kommer bygga flera.................. IMGP1208 200x150.jpg[/attachment:1va8u47n] Report
May 9, 201016 yr comment_91855 30 år och kör hjullastare i örebro till vardags och fotograferar på fritiden. Blev sugen på corvette men blev frälst i mustang istället så nu står en grabber orange GT -07'a i garaget och jag har abstinens ungefär hela tiden jag inte sitter i den.Hoppas träffa andra 05+ örebroare att utbyta info med. Report
May 21, 201016 yr comment_92620 Kan man skriva blivande ägare här? Jag väntar in för närvarande min nya bil från USA som är kommande 40 årspresent till mig själv.39 årJobbar åt *Spyker-bygget*.Inkomst: Jag klagar inte. Report
July 17, 201015 yr comment_94833 Ålder: 25 årBil : Mustang GT 07Arbete: Säljare Inkomst : Räcker gott och väl Report
August 8, 201015 yr comment_95849 Ålder: 20 årBil : Mustang GT 08Arbete: produktions/svets/automationstekniker på Volvo CEInkomst : den duger allt:P Report
December 3, 201015 yr Author comment_99552 tusan det har gått 3 år sedan tråden startades och man är fortfarande lika ung och vacker fortfarande, vilken tur att man är som Mustangen sin dvs alltid modern, stilig och full med utstrålning Report
December 3, 201015 yr comment_99568 Glömde uppdatera att jag fick hem bilen 5 Augusti. Förra inlägget skrev jag blivande ägare. Report
April 8, 201115 yr comment_103374 22 år, manJobbar på Iscar Sverige inom verkstadsindustrin, extrajobb på BMW SolnaKör en Highland Green Bullitt.. Report
April 13, 201115 yr comment_103562 inte någon "typisk 05+" men väl bil och mustang älskare 33 år och lageransvarig Report
April 20, 201115 yr comment_103783 46 år, manEgen företagare, konsult IT/ManagementSvart GT Cab -05 Report
April 22, 201115 yr comment_103821 Man 48årEgen företagare ( målar till träindustrin: innerdörrar,köksluckor,panel,mm i en rasande fart..)Shelby GT 500 2011Är inne på 4:e mussenKöpte första i 20års åldern ( GT-68 ) Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.