Terner Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 Puh efter 4 år i garaget får man äntligen köra lite i sommar.Före: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terner Posted May 29, 2008 Author Report Share Posted May 29, 2008 Lite från inredningen, ska skruva dit kromet på stolen idag Jaja jag vet att alla originalfreakar får spader men har jag räddat den från skrot så har jag.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zimba CMC 1744 Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 Snyggt Ser bra ut det är ju din bil så vad originalarna tycker.....skoj med en fin bil på vägarnaLJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terner Posted May 29, 2008 Author Report Share Posted May 29, 2008 Tack !/Terner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias CMC1505 Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 Grymt bra jobb !Hoppas du slipper massa problem med motor osv så vi får se dig på vägarna i sommar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr Frelin Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 Ser mycket snygg ut, Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terner Posted May 29, 2008 Author Report Share Posted May 29, 2008 Grymt bra jobb !Hoppas du slipper massa problem med motor osv så vi får se dig på vägarna i sommar! Jo hoppas jag med men det enda som inte varit isär och renoverats är bakaxeln och fjädrarna bak. Resten är genomgånget in i minsta detalj men visst allt kan ju hända.../Terner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 Grattis en riktigt snygg vagn har du.Berra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke Jarhl Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 håller med alla ser ju skitfin ut Bara att gratulera!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanneJ Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 Det ser jättebra ut!Lycka till och hoppas du får köra många mil denna sommar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Holmgren cmc924 Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 TjenaSer kanonfin ut, du har gjort ett jättejobb! Kanske kan man beskåda den på Power Start of Summer Meet på lördag?mvhAndreascmc924Landskrona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terner Posted May 29, 2008 Author Report Share Posted May 29, 2008 TjenaSer kanonfin ut, du har gjort ett jättejobb! Kanske kan man beskåda den på Power Start of Summer Meet på lördag?mvhAndreascmc924LandskronaInte omöjligt, lite pressat schema nu men ska försöka. Har ju inte missat Hässleholm på flera år så vem vet./TernerPS. OM det är något begagnat nån behöver så kan jag i så fall leverera det med då. DS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon G Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 Jag får ta o gratulera till renoveringen! Hoppas som sagt att allt lirar bra o du får många fin mil framöver. /Simon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 Snyggt jobbat även här, grattis till en fin Musse,vad skall man säga, ännu en energisk man. Hoppas även du får en fin åksommar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pigg Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 Grattis till en mycket fin klassiker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornpersson Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Vacker bil!Röd undre instumentbräda är svår att slå också!/Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelle cmc 375 Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Vacker bil!Röd undre instumentbräda är svår att slå också!/BjörnHåller naturligt vis med!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terner Posted June 1, 2008 Author Report Share Posted June 1, 2008 Haha tur det finns folk med smak /Terner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts