Fröberg May 16, 2009 Report May 16, 2009 Jaha då har man blivit farsa till två blivande mustangkillar. Får se om dom kommer med på någon träff till hösten. Citera
CMC 1061 Berra May 16, 2009 Report May 16, 2009 Härligt härligt. Och hjärtligt grattis till tillökningen.Berra Citera
NickeH cmc 600 May 16, 2009 Report May 16, 2009 Grattis! Ta vara på tiden! Jag blinkade och plötsligt firade vi min äldsta dotters 18-årsdag nyligen! /Nicke Citera
Bobbe cmc 2103 May 16, 2009 Report May 16, 2009 Jaha då har man blivit farsa till två blivande mustangkillar. Får se om dom kommer med på någon träff till hösten.Bra jobbat Citera
Göran H May 16, 2009 Report May 16, 2009 Grattis Daniel och naturligtvis även din fru (sambo) Ta all tidmed barnen du kan, det har man igen. Dom är bra medhjälpare i garaget om ett tag. Och lycka till med Mussen oxå.Göran o Lisa Citera
grufman May 16, 2009 Report May 16, 2009 coolt. jag har en grufman junior på gång. han är 10 1/2. Månader. :-) Han kanske fixar mustang GT++ 2020 i framtiden haha. grattis! Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 16, 2009 Report May 16, 2009 Heja Fröberg. Grattis, skönt att (NI) fixade till ett par med pip som skall slåss omatt få köra Musse i framtiden, GRATTIS TILL ER BÅDA. Citera
Tobias CMC1505 May 17, 2009 Report May 17, 2009 Grattis !Se till så att frugan din inte trycker in dom i rosa balett-trikåer bara så ska du nog se att Mustangintresset vaknar hos dom också. Citera
Janne Holm CMC1740 May 17, 2009 Report May 17, 2009 Grattis Daniel och självklart även till din fru/sambo också Citera
pools May 17, 2009 Report May 17, 2009 Jaha då har man blivit farsa till två blivande mustangkillar. Får se om dom kommer med på någon träff till hösten.Två? Tvillingar alltså. Dubbelt grattis! Dom blir nog bra att hai garaget så småningom. Min egen grabb var inget bra i garaget. Det endahan funderade på var helikoptrar. Men han har lovat att ta över min bil närjag trillar av. Mvh.pools Citera
bosewallius May 18, 2009 Report May 18, 2009 Grattis,Fan vad unga ni är. Blir avundsjuk. Jag blev farfar för andra gången.Min son som blir 35 i år och hans fru fick en kille den 5:e maj och har redan en som blir två år den 19:e maj. Skall bli kul att träffa dem i Sverige i juni. Idag den 17:e firar jag och min fru 35-årig bröllopsdag.Barn och barnbarn ger livet mening.Mvh Bosse Citera
Fröberg May 18, 2009 Author Report May 18, 2009 tack för alla svar. Inte en blund i ögonen i natt så jag är lite seg just nu. Precis som det ska vara Citera
awikst May 19, 2009 Report May 19, 2009 Stort Grattis!Ta vara på stunderna med de små det kommer aldrig tillbaka!Min sons 30årspresent firades (eller ja..vad fan ska man ge dom) på Sturup raceway i söndags. Porsche (stavas det så?) på bana.Lektion och genomgång av bromsmarkeringar apedix ..och en massa annat. (Vad är det för fel på vänsterbroms och bredställ nuförtiden.?)Tja..Bli nu inte irriterad när du var helt säker på att dunken till gräsklipparen var fulltankad och att verktyslådan inte var på golvet och att telefonräkningara.....Grattis och Ha det Gött!!!// Anders Citera
Guest my little pony May 25, 2009 Report May 25, 2009 HEj Fröberg o frun....Jag o frun vill gratta ER så mycket som fått 2 st blivande mustang bilmeckar......och nu har ni väl o göra ett tag framöver..Hur ska det gå med Mach 1 nu då.....hur ska du/ni hinna med .....det blir väl o ställa i malpåse en stund....vi har varit på Rhodos en vecka o kom hem igår och jag fick se detta nu.....skulle inte det bli lite senare som i juni/juli?? men det går väl inte alltid som planerat...Men ett stort grattis från oss ....ska bli kul o se de små när ni kommer o visar upp de nånstanns på nån träff här i STHLM......Än en gång ett stort GRATTIS o LYCKA TILLMVH "my little pony" Citera
Lassemålare CMC 2071 May 25, 2009 Report May 25, 2009 Stort grattis, man kan säga att nu har du att göra dom närmsta18 åren. Men som sagt tiden går fort och snart är dom inte små bekymmerlängre utan stora. Men det är meningen med livet, själv har jag 3 grabbar 19,16 och 8 årän så länge kanske man ska tillägga. MVH Lasse. Citera
Recommended Posts