ingvar February 7, 2009 Report February 7, 2009 hej alla nu befinner jag mej i los angeles för att köpa lite delar till min bilmen fick se denna underbara bil ska haffa ägaren å fråga om han sälger denna ur snygga mustang till mej håll tummarna för mej gubbar ...ha de gott i snö å slask ,, sella Citera
FastMagnus February 7, 2009 Report February 7, 2009 gör nu inget som jag inte hade gjortHade nu så roligt over there vi ses i garaget när du kommer hem Citera
JanneJ February 7, 2009 Report February 7, 2009 wow...jag håller alla tummar jag kan hitta.... Citera
bege February 7, 2009 Report February 7, 2009 Jaha Sella äntligen hittar du en unik bil.Sätt i din drivlina i den däringa och du blir kung på strippen igen Ha det gott i värmen och bry dig inte om oss som fryser häcken av oss.Vi hörs och syns.PS Tar du med dig små grejor hem om man ber snällt??? DS Citera
Bobbe cmc 2103 February 8, 2009 Report February 8, 2009 "Skönheten sitter i betraktarens ögon" Citera
MrTurbo_1645 February 8, 2009 Report February 8, 2009 wow...jag håller alla tummar jag kan hitta....Samma här, knogarna vitnar... (lite ironi) Citera
pineman February 9, 2009 Report February 9, 2009 Smaken e som baken, min smak säger FY FAN......sorry... Citera
RoTe February 9, 2009 Report February 9, 2009 Stylad av Biltemas specialteam kanske? Ja Biltema Special Vehicle Team! B-SVT! Citera
Nenne February 9, 2009 Report February 9, 2009 Det måste vara ett verk av den där indiern, eller pakistaniern, eller var han nu kommer ifrån, han som brukar "modifiera" bilar på Discovery Channel. Citera
Simon G February 9, 2009 Report February 9, 2009 Det måste vara ett verk av den där indiern, eller pakistaniern, eller var han nu kommer ifrån, han som brukar "modifiera" bilar på Discovery Channel.Men de e väl i England, men det liknar i allra högsta grad hans grejjor. § Citera
frasse February 9, 2009 Report February 9, 2009 Ibland undrar man ju om inte dödstraffet skulle vara befogat /frasse Citera
MOS February 9, 2009 Report February 9, 2009 När man ser sådana här avarter av smaklös styling förs tankarna tillbaka till originalet och känslan av att mustangen från början är fulländad gör sig påmind.../M-O Citera
ingvar March 16, 2013 Author Report March 16, 2013 hej har ej skrivit på denna tråd på länge har nu kört 3500mil med komperssor matning och automat det har fungerat jättebra wippelsupershager ford racing 11 psi det är bara att putsa och köra Citera
Anders Lindström March 16, 2013 Report March 16, 2013 hej har ej skrivit på denna tråd på länge har nu kört 3500mil med komperssor matning och automat det har fungerat jättebra wippelsupershager ford racing 11 psi det är bara att putsa och köraGrattis! Putsa å köra (med kompressor!!) låter toppen! Citera
bj0rne March 18, 2013 Report March 18, 2013 hej alla nu befinner jag mej i los angeles för att köpa lite delar till min bilmen fick se denna underbara bil ska haffa ägaren å fråga om han sälger denna ur snygga mustang till mej håll tummarna för mej gubbar ...ha de gott i snö å slask ,, sellaSpontana reaktionen.... OJ ! Citera
Recommended Posts