Jump to content

Recommended Posts

wow vilka knivar!

Skitsnygga ju!

intresse förutom mustangen?

Hmm, Hockey, Musik (spelat i ett par band, bas), spelar innebandy och så vidare.

Lite av varje, det man hinner med då...

Snickrar gör man ju, men om det är ett intresse vet jag inte :)

Spelar innebandy

Åker wakeboard efter egen båt med Cheva 8:a i

Och åker snowboard

E det inte svårt att köra egen båt och åka wakeboard samtidigt??

:D

Bara skojade, kunde inte låta bli, har svintråkigt på jobb..

Jag tränar hund (Dobermann). Simmar ett par dagar i veckan och spelar innebandy när jag orkar.

/jocke

Spelar innebandy

Och åker snowboard

E det inte svårt att köra egen båt och åka wakeboard samtidigt??

:D

Bara skojade, kunde inte låta bli, har svintråkigt på jobb..

Jag tränar hund (Dobermann). Simmar ett par dagar i veckan och spelar innebandy när jag orkar.

/jocke

Fast jag skrev efter egen båt...det betyder ju inte att ingen annan får köra den :P

Spelar innebandy

Och åker snowboard

Är det inte lite osmidigt med en Cheva 8:a som ankare? Eller är det som drivlina till båten du menar? ;)

Tja.. Just nu är det faktiskt bara mussen som gäller, men foto har alltid vart en stort intresse, men det ligger på is just nu.

Musik, stort fan av The Doors :) Led Zeppelin, Hendrix, Springsteen, Guns n' Roses etc. (rock och hårdrock)

Sen är det väl datorer, men numera är det mest surfande på forum.

Tom så galen att jag tatuerat min Mustang '68 och Jim Morrison från The Doors på hela högra överarmen.. 8)

så galen att jag tatuerat min Mustang '68 och Jim Morrison från The Doors på hela högra överarmen.. 8)

Är man galen då? Jag har iofs bara mustanghästen som tatuering... :roll:

Jag mekar även SaabTurbo då tid finnes, inte vart så mö det senaste iofs. Spelar badminton när tillfälle ges, har flickvän och två ungar med så problem att göra av med tid har jag inte! (kommer barnbidraget snart?) :--

Mekanik, teknik, hunden (rottis) och att ligga framför teven och plöja igenom discoverys alla program. Har nyligen skaffat digitalteve men bara en kanal: Discovery!.

Har även planer på att dra igång ett locostbygge så jag surfar en del och letar donatorbilar, om nån ruvar på en nissan 180zx får ni gärna höra av er.

Var in och kollade lite på hundsidan, riktigt kul att se valpbilderna. Vi funderar på att ta valpar på våran rottis också. Hennes kompisar är också hästar men även kossor och tjurar...

Här var det en musiker, bas trummor gitarr bas och sång.

Men har även snickrat en kniv, hehehe många år i slöjden...

Lirar lite gta på ps:2an.

Hunden tar tid med, en leonberger som är sjövild.

Var in och kollade lite på hundsidan, riktigt kul att se valpbilderna. Vi funderar på att ta valpar på våran rottis också. Hennes kompisar är också hästar men även kossor och tjurar...
Kul, vi kommer ta en ny kull sommaren -07 och då behålla en tik.

Glad Påsk på er allihopa... :P

Hundar är kul!

Här är min svarta odåga (Kippo) som jag har liggandes här på jobbet och skrämmer livet av alla säljare som tränger sig på här.

Ligger gärna i en oljepöl i garaget när jag håller på vilket frugan inte direkt uppskattar

Kryllar av hundar här på jobbet och firmorna runt oss.

När det är hårda förhandlingar här på firman med kunder så tar vi in den andra söta jycken Molly och hon plockar ner alla hårda inköpare på jorden.

Inte sant? :)

• 2 weeks later...
Hundar är kul!

Här är min svarta odåga (Kippo) som jag har liggandes här på jobbet och skrämmer livet av alla säljare som tränger sig på här.

Ligger gärna i en oljepöl i garaget när jag håller på vilket frugan inte direkt uppskattar

Kryllar av hundar här på jobbet och firmorna runt oss.

När det är hårda förhandlingar här på firman med kunder så tar vi in den andra söta jycken Molly och hon plockar ner alla hårda inköpare på jorden.

Inte sant? :)

Mina inlägg raderades visst.. =(

Vad är det för hundraser?

Hallå!

Vi hade besök av hackers inatt så en del ämnen är raderade. :cry:

Den svarta jycken är en "Svensk Lapphund"...Flesta känner inte igen den men det är faktiskt Kennel Klubbens symbol och första registrerade rasen i sverige.

Den andra är en Chow Chow....Gullig men har IQ=0 :--

Ja, fotografering tar upp en hel del av min lediga tid, så när Mussen kommer så lär ni få se en hel del bilder på den!

Under tiden kan ni mer än gärna kolla in mina alster på min hemsida: www.jocce.se

Är även med och driver ett forum för digitalfoto entusiaster: http://forum.digitalimagery.se

Men när väl mussen landar så lär man spendera mycket tid med den, till tjejens stora förtret ;)

/Jocce

Hmmm, förutom mustangen säger ni?? Tja, jag är ju student på BTH i Blekinge så det blir tyvärr inte så mycket Mustang nu för tiden, utan plugg i Karlskrona istället.

MEN, är det helg så blir det f-n inget plugg utan DÅ blir det antingen Mustang, Fiske eller Xbox för att nämna några grejor. Som många andra här så har vi också hund. Golden Retriever, 2 år snart busig som faen ;)

så ligger det till :--

• 7 years later...

Dricka brännvin och öl,Hårdrock,Film med stort F samt ett visst samlande av tillhörande replicas&props,Musik (det vill säga rock,metal m.m) Mina kottar och vänner,Spel samt...eh...mat kanske!?