zimba CMC 1744 April 10, 2006 Report April 10, 2006 Hej på ervar länge sedan jag var aktiv här............bara undrar har ni något mer intresse förutom bilenjag fuskar med lite knivtillverkning mycket avkopplande Citera
Pernolf cmc 558 April 10, 2006 Report April 10, 2006 wow vilka knivar!Skitsnygga ju!intresse förutom mustangen?Hmm, Hockey, Musik (spelat i ett par band, bas), spelar innebandy och så vidare.Lite av varje, det man hinner med då...Snickrar gör man ju, men om det är ett intresse vet jag inte Citera
overlake CMC 1202 April 10, 2006 Report April 10, 2006 Spelar innebandyÅker wakeboard efter egen båt med Cheva 8:a iOch åker snowboard Citera
87gt50 April 10, 2006 Report April 10, 2006 Spelar innebandyÅker wakeboard efter egen båt med Cheva 8:a iOch åker snowboardE det inte svårt att köra egen båt och åka wakeboard samtidigt?? Bara skojade, kunde inte låta bli, har svintråkigt på jobb..Jag tränar hund (Dobermann). Simmar ett par dagar i veckan och spelar innebandy när jag orkar./jocke Citera
overlake CMC 1202 April 10, 2006 Report April 10, 2006 Spelar innebandyÅker wakeboard efter egen båt med Cheva 8:a iOch åker snowboardE det inte svårt att köra egen båt och åka wakeboard samtidigt?? Bara skojade, kunde inte låta bli, har svintråkigt på jobb..Jag tränar hund (Dobermann). Simmar ett par dagar i veckan och spelar innebandy när jag orkar./jockeFast jag skrev efter egen båt...det betyder ju inte att ingen annan får köra den Citera
1096 April 10, 2006 Report April 10, 2006 Spelar innebandyÅker wakeboard efter egen båt med Cheva 8:a iOch åker snowboardÄr det inte lite osmidigt med en Cheva 8:a som ankare? Eller är det som drivlina till båten du menar? Citera
warcry April 10, 2006 Report April 10, 2006 Förutom mussen.Spelar trummor i ett hårdrocksband och spelar xbox på projektorn. Citera
Gäst April 10, 2006 Report April 10, 2006 Tja.. Just nu är det faktiskt bara mussen som gäller, men foto har alltid vart en stort intresse, men det ligger på is just nu.Musik, stort fan av The Doors Led Zeppelin, Hendrix, Springsteen, Guns n' Roses etc. (rock och hårdrock)Sen är det väl datorer, men numera är det mest surfande på forum.Tom så galen att jag tatuerat min Mustang '68 och Jim Morrison från The Doors på hela högra överarmen.. Citera
MrTurbo_1645 April 10, 2006 Report April 10, 2006 så galen att jag tatuerat min Mustang '68 och Jim Morrison från The Doors på hela högra överarmen.. Är man galen då? Jag har iofs bara mustanghästen som tatuering... Jag mekar även SaabTurbo då tid finnes, inte vart så mö det senaste iofs. Spelar badminton när tillfälle ges, har flickvän och två ungar med så problem att göra av med tid har jag inte! (kommer barnbidraget snart?) Citera
lagbrant April 11, 2006 Report April 11, 2006 Mekanik, teknik, hunden (rottis) och att ligga framför teven och plöja igenom discoverys alla program. Har nyligen skaffat digitalteve men bara en kanal: Discovery!.Har även planer på att dra igång ett locostbygge så jag surfar en del och letar donatorbilar, om nån ruvar på en nissan 180zx får ni gärna höra av er. Citera
pineman April 11, 2006 Report April 11, 2006 Jag e egen företagare www.replokal.se samt lirar i två band www.abramusic.se (ett abba hårdrocks band) + ett bluesbandsamt att jag lirar COD 2 i en spelklan www.veterans.seSamt att jag har två hundar med uppfödning Rottweiler www.gatzzi.seså livet e´fullt, Puh............. Citera
lagbrant April 11, 2006 Report April 11, 2006 Var in och kollade lite på hundsidan, riktigt kul att se valpbilderna. Vi funderar på att ta valpar på våran rottis också. Hennes kompisar är också hästar men även kossor och tjurar... Citera
deliq cmc 1722 April 11, 2006 Report April 11, 2006 Vid sidan av Mussen...Jag gillar även BMW och åker på en del sådana träffar oxå,sen cyklar jag gärna, ofta långt och länge och fort...Är engagerad i en cykelklubb som jag och några kamrater startade härom året... Aktivéra Cykel - Tierp Citera
Beercan April 12, 2006 Report April 12, 2006 Här var det en musiker, bas trummor gitarr bas och sång.Men har även snickrat en kniv, hehehe många år i slöjden...Lirar lite gta på ps:2an.Hunden tar tid med, en leonberger som är sjövild. Citera
pineman April 13, 2006 Report April 13, 2006 Var in och kollade lite på hundsidan, riktigt kul att se valpbilderna. Vi funderar på att ta valpar på våran rottis också. Hennes kompisar är också hästar men även kossor och tjurar... Kul, vi kommer ta en ny kull sommaren -07 och då behålla en tik.Glad Påsk på er allihopa... Citera
Per Berglund April 13, 2006 Report April 13, 2006 Hundar är kul!Här är min svarta odåga (Kippo) som jag har liggandes här på jobbet och skrämmer livet av alla säljare som tränger sig på här.Ligger gärna i en oljepöl i garaget när jag håller på vilket frugan inte direkt uppskattarKryllar av hundar här på jobbet och firmorna runt oss.När det är hårda förhandlingar här på firman med kunder så tar vi in den andra söta jycken Molly och hon plockar ner alla hårda inköpare på jorden.Inte sant? Citera
olesch April 21, 2006 Report April 21, 2006 Hundar är kul!Här är min svarta odåga (Kippo) som jag har liggandes här på jobbet och skrämmer livet av alla säljare som tränger sig på här.Ligger gärna i en oljepöl i garaget när jag håller på vilket frugan inte direkt uppskattarKryllar av hundar här på jobbet och firmorna runt oss.När det är hårda förhandlingar här på firman med kunder så tar vi in den andra söta jycken Molly och hon plockar ner alla hårda inköpare på jorden.Inte sant? Mina inlägg raderades visst.. =(Vad är det för hundraser? Citera
Per Berglund April 21, 2006 Report April 21, 2006 Hallå!Vi hade besök av hackers inatt så en del ämnen är raderade. Den svarta jycken är en "Svensk Lapphund"...Flesta känner inte igen den men det är faktiskt Kennel Klubbens symbol och första registrerade rasen i sverige.Den andra är en Chow Chow....Gullig men har IQ=0 Citera
Jocce April 22, 2006 Report April 22, 2006 Ja, fotografering tar upp en hel del av min lediga tid, så när Mussen kommer så lär ni få se en hel del bilder på den!Under tiden kan ni mer än gärna kolla in mina alster på min hemsida: www.jocce.seÄr även med och driver ett forum för digitalfoto entusiaster: http://forum.digitalimagery.seMen när väl mussen landar så lär man spendera mycket tid med den, till tjejens stora förtret /Jocce Citera
Leijon CMC 855 April 22, 2006 Report April 22, 2006 Hmmm, förutom mustangen säger ni?? Tja, jag är ju student på BTH i Blekinge så det blir tyvärr inte så mycket Mustang nu för tiden, utan plugg i Karlskrona istället.MEN, är det helg så blir det f-n inget plugg utan DÅ blir det antingen Mustang, Fiske eller Xbox för att nämna några grejor. Som många andra här så har vi också hund. Golden Retriever, 2 år snart busig som faen så ligger det till Citera
BUSET May 24, 2013 Report May 24, 2013 Dricka brännvin och öl,Hårdrock,Film med stort F samt ett visst samlande av tillhörande replicas&props,Musik (det vill säga rock,metal m.m) Mina kottar och vänner,Spel samt...eh...mat kanske!? Citera
nafets May 24, 2013 Report May 24, 2013 Inte åka Mue? Halsa pilsner, röja gura. Och när man har nyktrat till ut och fota Gotländsk natur. Citera
Ashley Helena Terese May 26, 2013 Report May 26, 2013 Har renoverat ett antal gamla Harman kardon förstärkare. All passiv o aktiv elektronik utbytta tex som denna 900+Bilden är lånad Citera
BUSET May 27, 2013 Report May 27, 2013 Inte åka Mue? Halsa pilsner, röja gura. Och när man har nyktrat till ut och fota Gotländsk natur.Vid SIDAN av mussen he he.. Citera
Recommended Posts