Jump to content

UNGA mustang-ägare


fast_back

Recommended Posts

Hej Hej, är relativt ny på forumet, har egentligen vart med ett tag men inte kollat så ofta så..aldrig postat förut heller.

Jo, undrar om det finns några andra i min ålder som har mustang (är 23år)? skulle va kul och känna nån isåfall.

Själv bor jag i sthlm, fast det kanske e för mkt begärt med tanke på att jag aldrig stött på nån i min ålder med musse förut.

mkt nöjd ägare till en 67:a sen tre år tillbaks :wink:

Tack för mej

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hallå.

Jag är 26 och bor i Huddinge i Sthlm.

Stolt ägare till en 70'a under bearbetning.

Köpte den av kompis då den hade stått i 3-4 år utan att få rulla en meter.

Hann precis rädda den ifrån att bli strippad och ombyggd till gatbil...

Nu är det bara lite el pul, styrservofix och omklädning kvar.

/Johan

Link to comment
Share on other sites

Jag köpte min 67:a HT våren 98, då jag var 22 år gammal.. numer är jag 28.. Och min bil är under.. tja.. förbättring? Har bytt matta, stolar, motor, renoverat växellåda, byggt om bakvagn.. Lackat instr.bräda, insida dörrar, "dörrsidor" bak och motorrum.. pysslat lite, liksom.. ombyggnad av framvagn, styrning o dyl, och iordningställande av bagagerum ska väl hinnas med nu i vinter är det tänkt.. Lackad? Nää.. det gör jag sist! :D

Link to comment
Share on other sites

halloj

25 år bor i västerås, stolt ägare till en 68 ht som jag haft i två år.

åkte första sommaren med sexa.

andra med 351 cleveland.

nu ner riven för 302 konvertering,5 växlad låda,väghållning,vikt redusering, 17" fälgar och lågprofil däck samt lite annat smått och gott.

Har en 66:a 2dr ht fairlane att åka med under uppbyggandet av mussen

Link to comment
Share on other sites

Kul att det finns så många unga i klubben! :lol:

När jag skaffade min första musse och gick med i klubben så var jag 19 och då var jag nog yngst i hela Sthlms-sektionen.

Nu är jag 28 och Musse-intresset blir allt starkare samtidigt som garaget verkar krympa, eller är det bilarna som blir fler?? :shock:

Link to comment
Share on other sites

Tjena!

Blev ägare till en musse GT HT i augusti 2003, så jag är nybörjare ut i fingerspetsen, jag är 29 MEN blir 30 i höst, tur att man bara känner sig 18.

För vad finns det något som är bättre än ett V8 muller.

Då sommaren kommer blir det dyrt med däck :lol:

Här ska det börnas

Vi kanske ses på någon crusing i sommar bla classic carweek rättvik

Hälsningar från rykarn

Link to comment
Share on other sites

Det var länge sedan jag kallade mig för ung, men jag skall väl inte vara sämre.

Snart 29, har en candyapple röd 1966 GT cab, 4vxl MAN, HURST-shifter. Med två bakåtvända barnstolar i plus en fru som gärna hänger med, liiiiiite crowded kan man säga.

Jag har många gånger tänkt att byta till nåt större men det är för MUSTANG mitt bilhjärta klappar starkast. Med en gång jag tittar på större bil så känns det antingen "mossigt tråkigt" eller "flådigt pilsner". :wink:

Jag tittade på en 1961 Thunderbird takbil för ett tag sen som fick epitetet "gubbfräck" av min fru. Jag vet inte om det var positivt eller negativt, men det är den bilen som fortfarande ligger bäst till.....

.....- OM JAG MOT ALL FÖRMODAN SKULLE BYTA UPP/NER MIG -

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...