Jump to content

Recommended Posts

Fast jag tänker på ordspråket Dricka ........ öl är som att ....... i en kanot alldeles för nära vatten 8)

American coffe. Its like making love in a canoo. F¤%& close to water. :roll:

John

• Svar 59
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Öl är inget för mej. Pepsi Max går det åt en halvliter om dagen hos mej :-)

some say "grufman is the Stig...." :shh:

tycker nog att corona smakmässigt inte duger mkt till men alldeles utmärkt när riktigt varmt som törstsläckare....sj föredrar jag singha :thumbup:

American beer is like making love in a slowboat, both are f....ng close to water.

Bud och Bud Light's reklam är roliga. Super Bowl ikväll och mycket ölreklam.

Dessutom reklam för aborter och reklam mot aborter. Inte så kul kan man tänka.

Bosse

Öl är kanon gott i alla dess former, fast visst är det lite säsongs betonat vad man dricker för sort!

Men det där med kärring öl och inte tycker jag är lite dumt, man dricker väl vad man är sugen på och vill ha ändå.....

En redig KARL måste väl ha lite självförtroende innanför västen :!:;)

Dock så föredrar jag att dricka öl som vart i glasflaska, tycker dom är godare då.....kan inte vara ensam om det.....

Sommar:

Corona, Bud, San Miguel, Heineken, Carlsberg, Miller, Primator m.fl.... Goda törst släckare som går fort ner när det är varmt :--

Vinter:

Mariestad old ox, Norrlands dynamit, Eriksberg, Arboga m.fl... Lite grövre grejer passar när det är kallt och mörkt :crazy:

Öl är kanon gott i alla dess former, fast visst är det lite säsongs betonat vad man dricker för sort!

Men det där med kärring öl och inte tycker jag är lite dumt, man dricker väl vad man är sugen på och vill ha ändå.....

En redig KARL måste väl ha lite självförtroende innanför västen :!:;)

Dock så föredrar jag att dricka öl som vart i glasflaska, tycker dom är godare då.....kan inte vara ensam om det.....

Sommar:

Corona, Bud, San Miguel, Heineken, Carlsberg, Miller, Primator m.fl.... Goda törst släckare som går fort ner när det är varmt :--

Vinter:

Mariestad old ox, Norrlands dynamit, Eriksberg, Arboga m.fl... Lite grövre grejer passar när det är kallt och mörkt :crazy:

Exakt samma åsikt som jag, tack ! :thumbup::thumbup::thumbup:

Guest my little pony

Hej alla.....kan inte glömma min farsas ramsa när han drack "pilsner" som ölet hette förr i tiden....

han drack nått som hette FAGOTT o ramsan kom efter bokstäverna Fagott...För Arbetare o

törstiga timmermän (han va snickare)......efter det gick han över till o drack nått som konsum sålde det hette Kum.......det var väl nån pilsner som motsvarar vår lättöl idag.....

Själv tycker jag en hederlig Sofiero smakar ok...men är det nått jag hatar så är det mörk öl....

Fan de är ju måndag idag.....får väl lugna sig till helgen.....man kan ju ta några nu om helgerna ....men om en och en halv månad ska mussen ut ....då blir det färre igen...de är ju bra för då kanske man kommer i badbrallorna till sommaren.....

MVH "my little pony"

Jag dricker lite av varje.... Corona kan vara gott fast oftast inte.. :lol: Beror ju helt på... :)

En öl som jag fastnat för just i dagarna har lite bilkoppling också...Kanongod som allroundöl... Fast den finns bara i några månader... :(

411_b7a2261a-51af-102d-832f-005056a16c45.jpg

/Simon

:eh: USA bil=USA öl 8) Slitz, Bud, Corona, Miller mfl,

jag älskar änglapiss efter några timmar bakom exempelvis

gräsklipparen en SOLIG sommardag. 8)

När jag jobbade som springschas i början på 60talet så

ville gubbarna ha, Fagott, Cornett, Pripps, TT, Kum,

Porter det var öl utan några specade Alco%. ;)