JohnB February 7, 2010 Report February 7, 2010 Fast jag tänker på ordspråket Dricka ........ öl är som att ....... i en kanot alldeles för nära vatten American coffe. Its like making love in a canoo. F¤%& close to water. John Citera
Charliee February 7, 2010 Report February 7, 2010 Jag brukar köra på 5 liters Carlsberg i Draught mastern. onödigt?.. antagligenkänsla?.. Citera
sunkkan February 7, 2010 Report February 7, 2010 Det ska ju vara Corona eller Budweiser? kanske för att jag är 18 jag tycker detta? Citera
freddan302 February 7, 2010 Report February 7, 2010 Har ni inte sett Fast and the Furious filmerna, där dricker dom ju Corona... Måste ju vara manliga öl då??? Citera
Bobbe cmc 2103 February 7, 2010 Report February 7, 2010 Har ni inte sett Fast and the Furious filmerna, där dricker dom ju Corona... Måste ju vara manliga öl då??? ...Och kör Japanska bilar Citera
RoTe February 7, 2010 Report February 7, 2010 Har ni inte sett Fast and the Furious filmerna, där dricker dom ju Corona... Måste ju vara manliga öl då??? ...Och kör Japanska bilar Citera
Lassemålare CMC 2071 February 7, 2010 Author Report February 7, 2010 utom den ruggiga Chargern. MVH Lasse. Citera
galanz February 7, 2010 Report February 7, 2010 Öl är inget för mej. Pepsi Max går det åt en halvliter om dagen hos mej :-)some say "grufman is the Stig...." tycker nog att corona smakmässigt inte duger mkt till men alldeles utmärkt när riktigt varmt som törstsläckare....sj föredrar jag singha Citera
Janne Holm CMC1740 February 7, 2010 Report February 7, 2010 Öl till mat och fest så föredrar jag Carlsberg svart guld eller Mariestad men ska man sitta still och njuta av en öl tillsammans med en bok e.t.c. så måste jag nog rekomendera de Belgiska ölsorterna typ Chimay som är grymt goda (tyvärr lite dyra) Citera
bosewallius February 7, 2010 Report February 7, 2010 American beer is like making love in a slowboat, both are f....ng close to water.Bud och Bud Light's reklam är roliga. Super Bowl ikväll och mycket ölreklam.Dessutom reklam för aborter och reklam mot aborter. Inte så kul kan man tänka.Bosse Citera
SakariV8 February 7, 2010 Report February 7, 2010 Den som inte har smakat på Karjala har inte att säga till om öl än Liknar Karhu fast starkare i smaken Citera
Robban cmc 1103 February 8, 2010 Report February 8, 2010 You can have any beer you want, as long as it's a CoronaSitat från The Fast and the Furious Klart bästa sommar ölen Citera
Schröder February 8, 2010 Report February 8, 2010 Öl är kanon gott i alla dess former, fast visst är det lite säsongs betonat vad man dricker för sort! Men det där med kärring öl och inte tycker jag är lite dumt, man dricker väl vad man är sugen på och vill ha ändå..... En redig KARL måste väl ha lite självförtroende innanför västen Dock så föredrar jag att dricka öl som vart i glasflaska, tycker dom är godare då.....kan inte vara ensam om det.....Sommar:Corona, Bud, San Miguel, Heineken, Carlsberg, Miller, Primator m.fl.... Goda törst släckare som går fort ner när det är varmt Vinter:Mariestad old ox, Norrlands dynamit, Eriksberg, Arboga m.fl... Lite grövre grejer passar när det är kallt och mörkt Citera
lope February 8, 2010 Report February 8, 2010 Öl är kanon gott i alla dess former, fast visst är det lite säsongs betonat vad man dricker för sort! Men det där med kärring öl och inte tycker jag är lite dumt, man dricker väl vad man är sugen på och vill ha ändå..... En redig KARL måste väl ha lite självförtroende innanför västen Dock så föredrar jag att dricka öl som vart i glasflaska, tycker dom är godare då.....kan inte vara ensam om det.....Sommar:Corona, Bud, San Miguel, Heineken, Carlsberg, Miller, Primator m.fl.... Goda törst släckare som går fort ner när det är varmt Vinter:Mariestad old ox, Norrlands dynamit, Eriksberg, Arboga m.fl... Lite grövre grejer passar när det är kallt och mörkt Exakt samma åsikt som jag, tack ! Citera
Lassemålare CMC 2071 February 8, 2010 Author Report February 8, 2010 Säga vad man vill men fart blev det i det trevliga öl snacket. MVH Lasse. Citera
Guest my little pony February 8, 2010 Report February 8, 2010 Hej alla.....kan inte glömma min farsas ramsa när han drack "pilsner" som ölet hette förr i tiden....han drack nått som hette FAGOTT o ramsan kom efter bokstäverna Fagott...För Arbetare otörstiga timmermän (han va snickare)......efter det gick han över till o drack nått som konsum sålde det hette Kum.......det var väl nån pilsner som motsvarar vår lättöl idag.....Själv tycker jag en hederlig Sofiero smakar ok...men är det nått jag hatar så är det mörk öl....Fan de är ju måndag idag.....får väl lugna sig till helgen.....man kan ju ta några nu om helgerna ....men om en och en halv månad ska mussen ut ....då blir det färre igen...de är ju bra för då kanske man kommer i badbrallorna till sommaren.....MVH "my little pony" Citera
deliq cmc 1722 February 8, 2010 Report February 8, 2010 Lageröl = attans blask, då kan jag lika gärna dricka vatten. Tacka vet jag stout och porter Citera
Slycke Johan February 9, 2010 Report February 9, 2010 Attention Linköping Beer Expohttp://www.beerexpo.se/För er som gillar denna underbart goda dryck..... Vi ses väl där?? Citera
Janne Holm CMC1740 February 9, 2010 Report February 9, 2010 Hmm intressant får kolla i kalendern Citera
Cabbe70 February 9, 2010 Report February 9, 2010 Corona inget att ha Ingen som provat "Leffe" de e riktig öl Citera
Simon G2 February 9, 2010 Report February 9, 2010 Jag dricker lite av varje.... Corona kan vara gott fast oftast inte.. Beror ju helt på... En öl som jag fastnat för just i dagarna har lite bilkoppling också...Kanongod som allroundöl... Fast den finns bara i några månader... /Simon Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 9, 2010 Report February 9, 2010 USA bil=USA öl Slitz, Bud, Corona, Miller mfl,jag älskar änglapiss efter några timmar bakom exempelvisgräsklipparen en SOLIG sommardag. När jag jobbade som springschas i början på 60talet såville gubbarna ha, Fagott, Cornett, Pripps, TT, Kum,Porter det var öl utan några specade Alco%. Citera
Recommended Posts